Den første handelen!

Vi har ikke så god råd, pluss at vi har tatt vare på massevis fra nr. 1... Så jeg gleder meg heller til å se hva andre kjøper til oss!

P.S: mannen er mye mer shoppegal enn meg, så det blir definitivt noen kjøp uansett :p
 
Har handlet et sett med klær, stellebord som var på supertilbud og bilstol med base fra cybex som også var på supertilbud da dem skal legge ned butikken, så fikk alt for 650 kr helt nytt:D:p
 
Ja, jeg har tatt vare på mye kjønnsnøytrale klær etter jentungen men klarer nok ikke å la være å kjøpe litt til nestemann også:hilarious:
Har mye til både gutt og jente, men er jo mye kjoler så om det blir gutt må det nok shopper mer enn om det blir jente. Mye er jo utslitt etter eldste
 
Er så koselig med det første kjøpet:)
Gjorde det samme selv med førstemann, da fant vi det ut når vi var i London å da måtte vi bare handle me litt diverse stæsj:p
Vi fant også ut på reise får det dukka opp to streker, og måtte selvfølgelig kjøpe litt! Gleder oss til å fortelle historien til barne om en del år.
 
Vi fant også ut på reise får det dukka opp to streker, og måtte selvfølgelig kjøpe litt! Gleder oss til å fortelle historien til barne om en del år.
Ja det er stas, jeg fant det til og me ut på bursdagen min, den beste gaven jeg kunne ha fått:happy:
 
Har handlet et sett med klær, stellebord som var på supertilbud og bilstol med base fra cybex som også var på supertilbud da dem skal legge ned butikken, så fikk alt for 650 kr helt nytt:D:p
Oi det var billig, ja da må man bare slå til:happy:
 
Vi har ikke så god råd, pluss at vi har tatt vare på massevis fra nr. 1... Så jeg gleder meg heller til å se hva andre kjøper til oss!

P.S: mannen er mye mer shoppegal enn meg, så det blir definitivt noen kjøp uansett :p
Ja ser den, haha artig at han er den shoppeglade:D
 
Kribler i hele kroppen etter å kjøpe noe. Men er så redd noe skal gå galt. Så vente til etter eg har vært hos legen ❤

Klarte vist ikke å la være likevell. Så denne pånettet og måtte bare ha den 20180929_145430.jpg
 
Last edited:
Så en hvit kort ermet body på nett i dag med trykk I`m the new one
Den må jeg bare ha om nurket blir sittende :laughing025
 
Nai... men eg kjenne eg glede meg ikkje sånn kjempe masse te å handla heller :rolleyes:... har ei jenta og ein gutt fra før men har gitt vekk nesten alt for me sko ho jaffal ikkje ha noe 3 mann :smiley-angelic006 haha..
men jobbe på h&m så blir vel te at eg handle me meg noe him av og te ;)
Men har jo egentlig sagt at eg ikkje ska vita kjønn så kan jo vær det så hindre shoppetrangen min litt o...
 
Ikke kjøpt noe, og ingen stor trang til det heller. Må vite kjønn før jeg klarer å forholde meg noe mer til eventuelle innkjøp. Har så å si alt etter kommende storesøster.
 
Back
Topp