Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har mye til både gutt og jente, men er jo mye kjoler så om det blir gutt må det nok shopper mer enn om det blir jente. Mye er jo utslitt etter eldsteJa, jeg har tatt vare på mye kjønnsnøytrale klær etter jentungen men klarer nok ikke å la være å kjøpe litt til nestemann også
Vi fant også ut på reise får det dukka opp to streker, og måtte selvfølgelig kjøpe litt! Gleder oss til å fortelle historien til barne om en del år.Er så koselig med det første kjøpet
Gjorde det samme selv med førstemann, da fant vi det ut når vi var i London å da måtte vi bare handle me litt diverse stæsj
Ikke sant, god grunn til å handle littHar mye til både gutt og jente, men er jo mye kjoler så om det blir gutt må det nok shopper mer enn om det blir jente. Mye er jo utslitt etter eldste
Ja det er stas, jeg fant det til og me ut på bursdagen min, den beste gaven jeg kunne ha fåttVi fant også ut på reise får det dukka opp to streker, og måtte selvfølgelig kjøpe litt! Gleder oss til å fortelle historien til barne om en del år.
Er så svak for baby/barneklær så kjenner eg meg selv rett blir det shopping uansettIkke sant, god grunn til å handle litt
Ja jeg åEr så svak for baby/barneklær så kjenner eg meg selv rett blir det shopping uansett
Oi det var billig, ja da må man bare slå tilHar handlet et sett med klær, stellebord som var på supertilbud og bilstol med base fra cybex som også var på supertilbud da dem skal legge ned butikken, så fikk alt for 650 kr helt nytt
Ja ser den, haha artig at han er den shoppegladeVi har ikke så god råd, pluss at vi har tatt vare på massevis fra nr. 1... Så jeg gleder meg heller til å se hva andre kjøper til oss!
P.S: mannen er mye mer shoppegal enn meg, så det blir definitivt noen kjøp uansett
Oi det var billig, ja da må man bare slå til