Den første handelen!

Wabu

Forelsket i forumet
Er tidlig ute denne gangen også å fikk idag den første tingen jeg har handlet til den lille i magen:p
Klarte ikke å la være å kjøpe dette utrolig søte babyteppet med ugler fra newbie!
Kjøpte det når jeg bestilte klær til jentungen, hun fikk matchende body:rolleyes:
Er så glad i ugler å så kjøpte jeg det første babyteppet til den første jenta mi også derifra nåe hun var i magen så det måtte bare bli med i handlekurven:Heartpink

9B1DB1BB-7416-44FD-8DE9-F31C2C204342.jpeg

Vis meg gjerne hva dere har handlet om det er flere enn meg som såvidt har startet:smiley-ashamed008
 
Jeg tar nok av når jeg vet kjønn, og babyen sitt soverom er klart :hilarious: så jeg har et sted å legge ting
 
Jeg har kjøpt stelleveske:p Føler meg helt gal, men den var så fiiin :Heartred og på salg! Mannen ble nok litt oppgitt... menmen. Det ble min lille feiring over positiv test!
 
Åå så søtt teppe! Jeg skal på tul på fredag, om alt er bra da så tror jeg ikke jeg klarer å vente lenger med å kjøpe noe lite❤️
 
Åå så søtt teppe! Jeg skal på tul på fredag, om alt er bra da så tror jeg ikke jeg klarer å vente lenger med å kjøpe noe lite❤️
Ja skjønner deg godt, dette er min lille ting;)
Selv om jeg vet så alt for godt at det ikke trenger å gå rett vei så syns jeg ikke det er så farlig å kjøpe akkurat dette teppe:)
 
Jeg har kjøpt stelleveske:p Føler meg helt gal, men den var så fiiin :Heartred og på salg! Mannen ble nok litt oppgitt... menmen. Det ble min lille feiring over positiv test!
Herlig, tenker at en stelleveske samme med teppe som jeg har kjøpt får man nok bruk for en eller annen gang, selv om vi skal forhåpentligvis skal stå løpet fult ut på denne graviditeten.
Så tenker at det ikke er dumme kjøp:shy:
 
Har både gutt og jente fra før, så skal prøve å begrense meg i forhold til shopping til lille micro denne gangen [emoji28] Men kjenner eg meg selv rett fyker vell tusen lappene når vi vet kjønn [emoji23]
 
84A91739-CAAE-46B3-84FC-0C141C01B860.jpeg Den var fin!! Jeg bestilte hjem fra Newbie limited edition teppe, lue, body og pyjamas stl 50. Også kjøpt et par ting til babyrommet allerede.

Har jo en gutt fra før også født i mai så blir det en gutt til så har vi jo alt av klær egentlig. Men det er jo så gøy å handle til dem!!
 
Vi har kjøpt vogn :angelic: Hadde bakdelen fra forrige gang, også kom jeg over en på Facebook som solgte understellet + sittende, nesten ikke brukt for en kjempe billig penge. Så måtte jo bare :hilarious:
 
Har kun handlet en body dagen etter positiv test. Gleder meg til mer handling etter oul når vi vet kjønn :Heartred:)
 
Har både gutt og jente fra før, så skal prøve å begrense meg i forhold til shopping til lille micro denne gangen [emoji28] Men kjenner eg meg selv rett fyker vell tusen lappene når vi vet kjønn [emoji23]
Ja, jeg har tatt vare på mye kjønnsnøytrale klær etter jentungen men klarer nok ikke å la være å kjøpe litt til nestemann også:hilarious:
 
Vis vedlegget 276186 Den var fin!! Jeg bestilte hjem fra Newbie limited edition teppe, lue, body og pyjamas stl 50. Også kjøpt et par ting til babyrommet allerede.

Har jo en gutt fra før også født i mai så blir det en gutt til så har vi jo alt av klær egentlig. Men det er jo så gøy å handle til dem!!
Så fint teppe, var mye fint når det var limited edition:D
Elsker å handle til de små, handler mer til de enn til meg selv:p
 
Vi har kjøpt vogn :angelic: Hadde bakdelen fra forrige gang, også kom jeg over en på Facebook som solgte understellet + sittende, nesten ikke brukt for en kjempe billig penge. Så måtte jo bare :hilarious:
Ikke dumt, hadde gjort det samme lett:p
Jeg kjøpte faktisk forrige vogn før jeg ble gravid, drømmevogna som var en limited edition kom for salg på finn å jeg bare måtte ha den:rolleyes:
 
Har kun handlet en body dagen etter positiv test. Gleder meg til mer handling etter oul når vi vet kjønn :Heartred:)
Er så koselig med det første kjøpet:)
Gjorde det samme selv med førstemann, da fant vi det ut når vi var i London å da måtte vi bare handle me litt diverse stæsj:p
 
Back
Topp