#den følelsen

# den følelsen når du sitter i bilen trøtt og sulten og litt muggen og synes fruen bruker alt for lang tid inne på Kiwi når hun er inne og kjøper salat!
 
#den følelsen når du har hatt en lang dag og gleder deg maks til en kopp kaffe fra den splitter nye dolce-gusto maskina du akkurat har pakket opp og så virker den ikke!
 
#den følelsen når du har hatt en lang dag og gleder deg maks til en kopp kaffe fra den splitter nye dolce-gusto maskina du akkurat har pakket opp og så virker den ikke!

Hadde det sånn da jeg og kjøpte! Men fikk den til å fungere :) Hva er galt da? *tenke,tenkt,tenke på hvordan jeg fikk min til. Er jo bare 2,5 år siden...*


*mobil app*
 
#den følelsen når lille våkner idet tacoen er klar!
Ikke helt min dag dette!
 
#den følelsen når lille våkner idet tacoen er klar!
Ikke helt min dag dette!
Tror det må gå en stille alarm som bare baby merker når jeg setter meg ned for å spise! Lille her har i alle fall villet sitte på fanget tre av fire måltider om dagen i det siste.. kjenner jeg gleder meg til hun blir så stor at hun kan sitte i egen stol!!
 
Tror det må gå en stille alarm som bare baby merker når jeg setter meg ned for å spise! Lille her har i alle fall villet sitte på fanget tre av fire måltider om dagen i det siste.. kjenner jeg gleder meg til hun blir så stor at hun kan sitte i egen stol!!
tror de har en sånn alarm som går hvis vi skal slappe av litt også! I det jeg surrer meg inn i et pledd eller dyne og legger ned hodet begynner alarmen å gå,med tilhørende uling!

Lille sovna heldigvis fort da.. En liten påtår og borte var ho :)
 
#den følelsen når du holder på å sovne når du skal legge eldste, hun sovner og du må tvinge deg opp for å pusse tenner og når du legger deg igjen er du lys våken...
 
#den følelsen når du hører myggen, men ikke kan se den...
 
#den følelsen når man bytter ut glasset på nattbordet med en karaffel... Og etter en halvtime har drukket opp alt vannet likevel...
 
# den følelsen når man har prøvd å ignorere at stikket på foten klør noe helt hinsides - og så gir etter.. aah..
(men man får igjen etterpå, da..)

* æpp'n *
 
#Den følelsen når man våkner av et stort vått smell nuss på kinne å en strålenede bli 2åring som legge hendene rundt halsen å sir mamman min <3
 
#den følelsen når du går på badet for å ordne deg for kvelden klokken halv tolv, og finner ut at størstemann har vært "litt" uheldig når han var på do før han skulle sove...
Ett tips til dere med gutter: lær dem å sitte på do når de skal tisse!!
 
#denfølelsen når eldste roper frarommet rett etter leggetid: pappa, jeg har bæsja.. I senga mi..
 
#denfølelsen nå alt du vil ha er sjokolade eller godteri, men skapene er tomme for slikt! SUKK
 
Back
Topp