#den følelsen

nøttelitenitreet

Fjompenisse
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Sommerfuglene
Den følelsen når du må vekke babyen kl 11:35.

Den følelsen når den "lille" babyen din sier "bare dra, du, mamma, jeg kan være i bursdag alene".

Har dere noen?
* æpp'n *
 
#denfølelsen når en våkner klokken 05.00 til verdens største lykketrollsmil oppi vugga
 
# den følelsen når baby endelig våkner etter å ha sovet leeenge, og bare spist av én pupp på natta - og så er han ikke sulten! Au!

* æpp'n *
 
#denfølelsen når en har kledd på mini de nye fine klærne, og så gulpes det i mengder. Selvsagt lenge etter mat...
 
# den følelsen når du våkner til strålende sol etter å ha hatt regnvær i lang lang tid <3

* æpp'n *
 
# den følelsen når du blir vekket av lillegull (sammen med bestemor ) og lille har verdens største glis! :)
 
# den følelsen når endelig også syk storebror sovner og du akkurat har satt deg ned fremfor datan med en varm kopp kaffe og en sjokoladebit klar til å nyte en fredelig stund for deg selv, og babycalln blinker til med et vræl fra lillebror som vil opp...
 
# den følelsen når mini våkner litt før du hadde planlagt det og din første tanke er "det var den stunda" før du kommer på at det er bare kos når han er våken uansett, så det spiller jo ingen rolle:)
 
# den følelsen når mini bæsjer ut bleien i søvne og du må vekke han for å skifte...
 
# den følelsen når mini sover og du må prioritere enten alenetid eller søvn...
 
Når lillegull sover søtt på ene sida, og storegull på andre, og jeg er lys våken og vet at lillegull våkner om ca 2t for mat, og vi skal opp tiiiidlig i morgen! Bah ;) #Den følelsen,.,


*mobil app*
 
#den følelsen når du har verdens beste mann som står opp med ungene hver dag hele ferien fordi jeg trenger mye søvn og du likevel må overlate dem til han for en middagshvil i tillegg...
 
MTDC Så bra at mannen tar godt vare på deg <3

# Når du må stå på offentlig toalett i urinlukt å håndmelke, fordi du er borte og ikke kommer hjem på enda 1,5t... Haha


*mobil app*
 
#denfølelsen
når du er på skogstur og halvvegs ut i ruta høres ...pffff... Lillegull bæsjer.
 
#denfølelsen
når du er på skogstur og halvvegs ut i ruta høres ...pffff... Lillegull bæsjer.
Minner meg om da jeg tok med meg storebror på sopptur 3 mnd gammel og jeg måtte amme i regnvær ute i skauen. Pakka mini i jakka og så lå han der å søyg, men jeg sto og venta:)

# den følelsen når du kommer hjem til mamma og pappa som pleier deg med god mat og tar ungene så du får hvile:)
 
#Den følelsen når du har hatt barnevakt hele dagen og kommer hjem til ei som lyser opp når hu ser deg <3 Å være mamma er virkelig det mest fantastiske som finnes <3


*mobil app*
 
#Den følelsen når du og mannen våkner kl 9 med eldste i senga og hun fortsatt sover og minste ikke våkner før en halvtime etter.
 
Back
Topp