Når man drar innom legen for en rask blodprøve og ender opp sykemeldt 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Hva skjedde?Når man drar innom legen for en rask blodprøve og ender opp sykemeldt![]()
Har tydeligvis delvis risiko jobb, var ikke helt forberedt på detHva skjedde?

Oj, så skummelt!Når du våkner midt på natta og kjenner du må tisse. Kommer deg inn på do, drar av deg trusa, og ser den er full av blod...
Har vært på sykehuset og fått undersøkt, så ingen SA, men fy så ubehagelig!![]()
Heldigvis ikke sa da! 
Oj, så skummelt!Heldigvis ikke sa da!
![]()

Hva slags jobb?Har tydeligvis delvis risiko jobb, var ikke helt forberedt på det![]()
Reklamene nå er jo grusomme for gravide. Iallfall den fra plan om hvor farlig graviditet er!Når man drar på kino og allerede under reklamene blir rørt og begynner å gråte![]()
Jeg trenger ikke mer enn Brelett-reklamen, den sangen er så sommerReklamene nå er jo grusomme for gravide. Iallfall den fra plan om hvor farlig graviditet er!
og da blir jeg rørt. Merkelig vesen!Uff. God bedringNår 5 åringen spyr og du starter opprydding allerede litt småkvalm. Det var nødt til å gå galt det...
Ja, litt dårlig hadde jeg nok blitt uansett, men mannen stakkar endte opp med å ta alt med ungen og i tillegg varte opp meg som hang over do.Uff. God bedringGravid eller ei, jeg blir dårlig av å se oppkast uansett jeg.