Den følelsen…

Når samboer har tatt opp akkurat det du ville ha av mat fra frysa, men når det kommer til stykket takker du pent nei, grønn i tryne og tar heller ett knekkebrød :wideyed:
 
Når ingen av bh’ene (eller buksene) passer lengre, fordi man har gått opp et par størrelser :p
 
Når man tar med samboer på tidlig ultralyd og glemmer tenke over at enkelte ting kanskje burde forklares på forhånd... Sånn som innvendig UL. Det var han ikkeee forberedt på :hilarious:
 
Når man tar med samboer på tidlig ultralyd og glemmer tenke over at enkelte ting kanskje burde forklares på forhånd... Sånn som innvendig UL. Det var han ikkeee forberedt på :hilarious:

Min mann ble veldig glad da han ikke kunne være med på første tul! For dette visste ikke han heller før i ettertid :hilarious:
 
Når man tar med samboer på tidlig ultralyd og glemmer tenke over at enkelte ting kanskje burde forklares på forhånd... Sånn som innvendig UL. Det var han ikkeee forberedt på :hilarious:
Jeg forklarte det på forhånd, men da ble han skikkelig redd for å se feil sted tror jeg
 
Når man står i et prøverom med en kjole på, blir akutt svimmel og uggen. Anbefales ikke...
 
Når man står i et prøverom med en kjole på, blir akutt svimmel og uggen. Anbefales ikke...
Uff, ikke gøy. Jeg fikk blodtrykksfall inne på Cubus mens jeg betalte og måtte bøye meg over kasseområdet. Tror hun i kassen lurte på om hun skulle ringe 113 eller Securitas :p
 
Uff, ikke gøy. Jeg fikk blodtrykksfall inne på Cubus mens jeg betalte og måtte bøye meg over kasseområdet. Tror hun i kassen lurte på om hun skulle ringe 113 eller Securitas :p
Ikke moro det heller! Stakkars! Jeg er helt ubrukelig om dagen. Kan få til å fungere sånn tålelig en maks fire timers tid ca, så er det over på så mange måter :dead:
 
Når en slukner på sofaen, våkner kl 01:00 samtidig som minien våkner og bysser til en brekker seg av kvalme og minien holder seg lys våken til kl 04:00…og så våkner til vanlig tid grytidlig likevel…

Det har vært en hard dag i dag:whacky011
 
Når du arver bukser av din mor fordi hun har gått ned i vekt, mens du har gjort det motsatte :anyone
 
Når du bare skal pusse tungen litt, men spyr litt i vasken istedenfor :facepalm:
Oh, det har jeg ikke tenkt å begi meg ut på nå. Bare tanken gjør at det knyter seg i halsen.
 
Når mannen har kokkelert en fancy middagsrett som jeg syntes så veldig god ut på oppskriften, men som magen sa nei til og vi måtte steke en frossenpizza i stedet :stop
 
Mannen griller deilig sommermat. Og jeg vet at det mest sannsynlig blir kornmo på meg :hungover:
 
Back
Topp