Den eviglange ventetiden! :)

Jeg er så god på å oppdatere [emoji15] [emoji23]
I dag er jeg 14+0 og formen er ræva igjen. Tilogmed vært hjemme fra jobb. Er så slapp og svimmel og kvalmen er veldig tilstede! Men til gjengjeld føler jeg med veldig gravid da. Til tross for at jeg er ikke hormonell, ikke ømme bryst, ikke cravings og ikke trøtt. Så egentlig burde formen vært fin. Helt umulig å skjule magen, gått over til mamma bukser [emoji4] Kjenner tydelig at det er noe i magen nå[emoji173]
 
14+4 og har vært hos legen i dag. Hørte verdens fineste lille hjerte [emoji173] Jeg hadde aldri trodd at en så liten lyd skal ha så stor påvirkning [emoji173] kom noen gledestårer ja. Jordmor neste uke, blir godt å høre lille hjertet igjen [emoji173]
 
Wee endelig helg! [emoji2] og i morgen er jeg i uke 15+0! Hadde store planer om helgevask i dag, meen kroppen ville noe annet. Kommet meg litt nå da så skal ta en kopp kaffe og sette litt igang. Er litt rart for hver andre eller hver tredje dag blir jeg dårlig. Og ryggen begynner å krangle. Ikke vondt hele tiden men har vondt i korsryggen når jeg går, og sa spesielt når jeg beveger høyre benet bakover.. Aldri vært borti før. Men men... Nå er det helg og jeg har friii så da er det ikke lov å klage :)
 
15+3! Vært hos jordmor i dag! Hun hadde egentlig ikke planer om å lytte etter hjertet men jeg spurte veldig pent så hun prøvde [emoji2] etter ca 5 min fant hun den og den var klar og fin! 140 slag i minuttet [emoji7] Og om to uker er det oul, det blir stas [emoji7] [emoji7]
 
Det er 3 dager til oul og jeg er så spent! Både jeg og samboer kan nesten ikke vente! Hehe. Vi avtalte at rett etter så skal vi kjøpe det første plagget i enten blått eller rosa og så skal vi vise plagget til vår sønn :) Sett at alt er bra med baby da, men det krysser vi fingrene for at er <3 gleder meg til å se deg lille mageboer <3
 
21+6 i dag og jeg begynner å bli tung![emoji23] gått opp 6 kg hitill. Nå bør det roe seg hehe. Babyen sparker som bare det. Men når pappan skal kjenne stopper hun til pappans store fortvilelse [emoji23] Mye halsbrann for tiden og ryggen verker. Men jeg har ikke kastet opp på nesten 2 uker[emoji7] Det er så deilig. Formen er helt super. Endelig [emoji2]
 
Hadde en grusom drøm i natt[emoji25]
Drømte at jeg fødte nå i uke 25[emoji54]
Men det verste i drømmen var at jeg ble vist inn til et enkelt rom og ble værende det alene uten at jeg fikk se barnet. Jeg lå på gulvet og hylgrein etter babyen min og så så redd jeg var for at babyen skulle dø. Helt grusom drøm. Våknet med tårer i øya[emoji25]
 
Så merkelig å lese igjennom denne nå som vi har bestemt oss for å prøve å få tredjemann i flokken! :nailbiting::joyful: må si jeg virkelig gleder meg til all spenningen med testetydning og tappetafsing haha!

Kjøpt inn et lass med el tester og g.tester så er det bare å sette igang! :wacky:
 

Vedlegg

  • IMG_20200817_163655.jpg
    IMG_20200817_163655.jpg
    38 KB · Visninger: 4
Back
Topp