Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: KathMor
Hahaha - litt betryggende å høre og vil jeg tro - at den ikke stemmer på alle [8D] MEN om det skulle komme tvillinger hos dere, så er jeg overbevist *ler*
ORIGINAL: Medusa_83
Min har gått i evig pendel når jeg har prøvd... Betyr det at jeg skal få uendelig mange gutter? Har ikke prøvd mens jeg har vært gravid denne gangen...
ORIGINAL: Mamma til Jonas.
Kan noen forklare hvordan det fungerer? Ka gjør eg?
ORIGINAL: Vand
jeg fikk beskjed fra christine om at ta ett hårstrå og tre gifteringen innpå! Hold den over magen og se hvilken vei den går eller hva den gjør!
(min var skikkelig kjedelig, den holdt seg helt i ro = moi stødig på hånda[8D])
ORIGINAL: Tjukkaaa
ORIGINAL: Vand
jeg fikk beskjed fra christine om at ta ett hårstrå og tre gifteringen innpå! Hold den over magen og se hvilken vei den går eller hva den gjør!
(min var skikkelig kjedelig, den holdt seg helt i ro = moi stødig på hånda[8D])
Var ikke det bare over magen for åsjekke omduvargravid? Ellers over håndleddet?
Magen om gravid - da på kjønn inni magen og thats it, Over håndleddet - alle barn og kjønn [:D]

Magen om gravid - da på kjønn inni magen og thats it, Over håndleddet - alle barn og kjønn [:D]
ORIGINAL: Prinsessen08
Over håndleddet får jo jeg ei jente først, så dette tvillingparet [8D]
Over magen vises kun tvillingparet, og jeg vet at jeg for øyeblikket ikke er gravid! [;)] Spår den om graviditeten er rett rundt hjørnet også eller? [8D]
Ikke mange jeg er så spent på som hos deg altså, hahahahahaha [8D]