Den derre ringtesten...

KathMor

Forumet er livet
Freaky altså! James fikk samma som meg, og så så tydelig da [&:]

Hva skjedde når du tok den da?

Null utslag til meg, men nå klarer jeg å være rimelig stødig på hånda når jeg holdt den over[8D][;)]

skjønner ikke hva du er sjokkert for jeg kathmor... [8|] *jeg har jo sagt d hele tiden..... du får 3 barn...*

Først en jente, så en jente til , så en gutt - FULL STOPP [&:][8D]... Jeg føler jeg var stødig på hånda, og uansett - den ringen ikke bare "dingler litt" - det er først 2 x tydelige sirkler! Så tydelig frem og tilbake før full stopp.... Ja, jeg er egentlig ikke helt der med sånne ting, men guuud - nå har den stemt på mange rundt meg [&:]

HAHAH beibibooms, jajajaj aj ja ja ja *lukker øra* [8D]

Nei stas det, føles litt riktig faktisk, oppi all galskapen. OG så klart gøy med gutt for James, meeeeeen tror ikke vi skal prøve å få en gutt kun pga denne testen altså [8D] Men spennende fordi om [:D]

Jeg syntes denne testen begynte å stemme på veldig mange, noe jeg fant veldig merkelig. Så jeg har jo tatt den på alle rundt meg snart! [8D] Og har nå funnet ut at det er mange den ikke stemmer på også!

Så ja, det er helt merkelig hvordan ringen reagerer - akkurat DET er jeg veldig nysgjerrig på. Hva som får en gullring til å bevege seg over håndleddet. Men at det har noen sammenheng med barn og kjønn er det nok ingenting i! [;)]

Ringen beveger seg forresten både over håndleddet mitt, og over magen - men med forskjellig resultat, og jeg er IKKE gravid! [;)]

Hahaha - litt betryggende å høre og vil jeg tro - at den ikke stemmer på alle [8D] MEN om det skulle komme tvillinger hos dere, så er jeg overbevist *ler*

ORIGINAL: KathMor

Hahaha - litt betryggende å høre og vil jeg tro - at den ikke stemmer på alle [8D] MEN om det skulle komme tvillinger hos dere, så er jeg overbevist *ler*

HAHA! DA er jeg overbevist også! [8D] Men litt betryggende at den ikke stemmer på alle ja! [;)]

Men den stemmer jo ikke... I så fall skulle Ida vært en gutt[8D]

Jeg går utfra at når den står bom stille, så får man ikke flere? [8|]

Min har gått i evig pendel når jeg har prøvd... Betyr det at jeg skal få uendelig mange gutter? Har ikke prøvd mens jeg har vært gravid denne gangen...

ORIGINAL: Medusa_83

Min har gått i evig pendel når jeg har prøvd... Betyr det at jeg skal få uendelig mange gutter? Har ikke prøvd mens jeg har vært gravid denne gangen...

Men er vell ikke alle som kan spå? Svigerinna mi fikk det ikke til

ORIGINAL: Mamma til Jonas.

Kan noen forklare hvordan det fungerer? Ka gjør eg?

jeg fikk beskjed fra christine om at ta ett hårstrå og tre gifteringen innpå! Hold den over magen og se hvilken vei den går eller hva den gjør!

(min var skikkelig kjedelig, den holdt seg helt i ro = moi stødig på hånda[8D])

ORIGINAL: Vand

jeg fikk beskjed fra christine om at ta ett hårstrå og tre gifteringen innpå! Hold den over magen og se hvilken vei den går eller hva den gjør!

Var ikke det bare over magen for åsjekke omduvargravid? Ellers over håndleddet?

ORIGINAL: Tjukkaaa

ORIGINAL: Vand

Var ikke det bare over magen for åsjekke omduvargravid? Ellers over håndleddet?

ikke vet jeg. jeg kan INGENTING om dette! Fikk bare beskjed om å holde over magen jeg! [8D]

Magen om gravid - da på kjønn inni magen og thats it, Over håndleddet - alle barn og kjønn [:D]

Magen om gravid - da på kjønn inni magen og thats it, Over håndleddet - alle barn og kjønn [:D]

Over håndleddet får jo jeg ei jente først, så dette tvillingparet [8D]

Over magen vises kun tvillingparet, og jeg vet at jeg for øyeblikket ikke er gravid! [;)] Spår den om graviditeten er rett rundt hjørnet også eller? [8D]

ORIGINAL: Prinsessen08

Over håndleddet får jo jeg ei jente først, så dette tvillingparet [8D]

Over magen vises kun tvillingparet, og jeg vet at jeg for øyeblikket ikke er gravid! [;)] Spår den om graviditeten er rett rundt hjørnet også eller? [8D]

Ikke mange jeg er så spent på som hos deg altså, hahahahahaha [8D]

Ikke mange jeg er så spent på som hos deg altså, hahahahahaha [8D]

Ganske så spent selv når den dagen engang kommer! [;)]

Ø har jo var jo redd for tvillinger i svangerskap nummer 1 også, alle maser jo så mye om dette til oss pga. at mamma er tvilling! [8D]

Back
Topp