Den derre ringtesten...

CREEEEEEPY!![:o][:D]

Nå har jeg ledd litt av dette ringstyret, så nå tenkte jeg at shitt heller, jeg får prøve!!

Jeg har forsøkt to ganger

1. gang - først går ringen frem og tilbake - stopper litt - så frem og tilbake - stopper litt - så i i ring (ganske voldsomt) for så å gå direkte over i frem og tilbake.

Så måtte jeg gå på do[8D] men, tenkte jeg skulle prøve en gang til.....

2. gang - først går ringen frem og tilbake - stopper litt - så frem og tilbake - stopper litt - så i i ring (ganske voldsomt) for så å gå direkte over i frem og tilbake.

HVA BETYR DETTE??

ORIGINAL: Buble

Nå har jeg ledd litt av dette ringstyret, så nå tenkte jeg at shitt heller, jeg får prøve!!

1. gang - først går ringen frem og tilbake - stopper litt - så frem og tilbake - stopper litt - så i i ring (ganske voldsomt) for så å gå direkte over i frem og tilbake.

2. gang - først går ringen frem og tilbake - stopper litt - så frem og tilbake - stopper litt - så i i ring (ganske voldsomt) for så å gå direkte over i frem og tilbake.

HVA BETYR DETTE??

Det betyr at første barn er gutt, andre barn er gutt, tredje barn blir da enten jente eller tvillinger: jente + gutt. Noen ganger når ringen har gått kraftig i ring så kan den gå direkte over i pendling for å klare å stoppe har jeg lært! Uten at det betyr at det kommer en gutt i tillegg [;)]

ORIGINAL: Prinsessen08

ORIGINAL: Buble

HVA BETYR DETTE??

Det betyr at første barn er gutt, andre barn er gutt, tredje barn blir da enten jente eller tvillinger: jente + gutt. Noen ganger når ringen har gått kraftig i ring så kan den gå direkte over i pendling for å klare å stoppe har jeg lært! Uten at det betyr at det kommer en gutt i tillegg [;)]

Oooh, spennende. Kan fint klare meg med ei jente til[8D][8D] Men, begynner ikke å grine om det kommer tvillinger[:)] Flere barn er jeg ihvertfall med på[:)][:)][:)]

ORIGINAL: Reinbue

jeg vil prøve, men jeg har ikke no giftering [:(]

Jeg vet ikke eksakt at detmå være giftering. Men svigerinna mi prøvde med sølvring(som ikke var helt rund) og det funka ikke. Men tror det sies at det skal være gull ring. Ikke nødvendigvis giftering

ORIGINAL: ..christine..

Hvordan greier en å se om det er tvillinger?

Ringen stopper ikke, går direkte fra jente til gutt! SÅ det på Prinsessen - spooky!

Back
Topp