Den cellulittrompa...

Samme her! Aldri hatt celulitter før, men nå som 2 gangs gravid ser ikke rumpa og lårene ut! :-O Håper det forsvinner etter graviditeten!!

Jeg smører magen og hele "beltet" rundt med bio oil 2-3 g per dag. Har ikke fått noen strekkmerker hittil. De selger den hos vita, i helsekost og diverse nettbutikker. Ganske drøy i bruk, og helt grei lukt. Verdens mest solgte visstnok.

Jeg smører magen og hele "beltet" rundt med bio oil 2-3 g per dag. Har ikke fått noen strekkmerker hittil. De selger den hos vita, i helsekost og diverse nettbutikker. Ganske drøy i bruk, og helt grei lukt. Verdens mest solgte visstnok.

Har brukt Dr.Greve sin, selv om jeg vet at det er underhuden som strekker seg, men jøss, hvorfor ikke prøve. Hva koster den egentlig?

Jeg har snart hele verdenskartet printet inn i strekkmerker over magen :-( Huff! Tror jeg må anskaffe meg sånn krem ja :-)

Jeg har snart hele verdenskartet printet inn i strekkmerker over magen :-( Huff! Tror jeg må anskaffe meg sånn krem ja :)

Kjedelig... Har kunn fått på rompa og rundt beltet, ja og den høyre puppen.., men jeg er ikke mer enn 32+5, så mye kan skje...

Jeg fikk ikke et eneste strekkmerke forrige graviditet, men denne gangen har jeg fått flerne. Selv om jeg har smørt meg like godt som sist, og denne gangen vert myye flinkere med å ta omega 3 og vitaminer...

Jeg fikk ikke et eneste strekkmerke forrige graviditet, men denne gangen har jeg fått flerne. Selv om jeg har smørt meg like godt som sist, og denne gangen vert myye flinkere med å ta omega 3 og vitaminer...

Så rart..

Jeg har ikke fått noen *bank i bordet*... Ikke har jeg vært flink å smør heller. Men nå på slutten fra uke 35 smør jeg jevnt med kokosolje...

Slapp unna sist, da smurte jeg ikke. Har ikke fått noen enda, annet enn på undersiden av puppene, men har hørt rykter/myter om at det er større sjans ved flere fødsler så har smurt maven med spenol siden ca uke 30. Billig og passe fet krem :D

Back
Topp