Den cellulittrompa...

Marihøns

Mai <3
♡ Maibarna ♡
Desemberskatter 2016
Speilet hjemme er ikke så stort, så har ikke tatt meg tiden til å studere kroppen min så mye nå, men fikk tatt en titt på min lille bakdel, som ikke er så liten lengre... :arghh: Hærregud! Jeg holder på å dø på meg nå! Det var sjokk det... Den er full av cellulitter :confused: hjelp!

Jeg har aldri brydd meg om kropp før, men det var jo siden jeg så helt vanlig ut og ikke tenkte over det :wacky:

Jaja, får bare byne å trene litt når knerten kommer da, for det var ikke pent! Godt det er i mai og null snø... Prøver å tenke possitivt :sorry:

Last edited:
Du må jo ikke se deg i speilet nå, Marihøns. Ikke lenge til termin så er det mye skavanker. Ta det heller til jul, etter å ha trillet hele sommeren og høsten :) men jeg skjønner deg godt. Er ikke akkurat noen Claudia Shiffer i mitt speil heller. Strekkmerker, mage OG rumpe som kan brukes som bord. Men det blir bedre :)

Det blir bedre! Jeg har aldri vært så slank (i mitt voksne liv) som året etter jeg fikk barn sist. Fullamming og to lange trilleturer per dag gjorde virkelig susen. Så det er håp! Men føler meg på minussiden nå altså, med vann i kroppen og en del kilo ekstra.

Du må jo ikke se deg i speilet nå, Marihøns. Ikke lenge til termin så er det mye skavanker. Ta det heller til jul, etter å ha trillet hele sommeren og høsten :) men jeg skjønner deg godt. Er ikke akkurat noen Claudia Shiffer i mitt speil heller. Strekkmerker, mage OG rumpe som kan brukes som bord. Men det blir bedre :)

Nei jeg var dum nå, skulle aldri ha sett etter. Jeg så bare at det var noen strekkmerker som bynte å komme, så måtte ta en titt da... Åhh angrer :(

kjekt med større rompe, men det som følger med er absolutt noe man ønsker å bli kvitt:P ikke ta med speil inn i badet noe lenger... Mitt råd!

Speilet hjemme er ikke så stort, så har ikke tatt meg tiden til å studere kroppen min så mye nå, men fikk tatt en titt på min lille bakdel, som ikke er så liten lengre... :arghh: Hærregud! Jeg holder på å dø på meg nå! Det var sjokk det... Den er full av cellulitter :confused: hjelp!

Jeg har aldri brydd meg om kropp før, men det var jo siden jeg så helt vanlig ut og ikke tenkte over det :wacky:

Jaja, får bare byne å trene litt når knerten kommer da, for det var ikke pent! Godt det er i mai og null snø... Prøver å tenke possitivt :sorry:
Haha signerer den!!!! Den slappe cellulitt rompa!! Men vi føder i mai, så vi får legge junior i vogna og trille masse i motbakke :p

Haha signerer den!!!! Den slappe cellulitt rompa!! Men vi føder i mai, så vi får legge junior i vogna og trille masse i motbakke :p

Blir ingen kjære mor nå nei! Mannen sier at han ikke bryr seg om sont... Hørt sont tull :-P jeg bryr meg, så enten fjærner jeg alle speil eller koser meg på tur og håper jeg ammer for 2, vi satser på å bli melkedonor ;)

Min rumpe har blitt helt flat og slapp. Ser ut som om jeg har sitti for mye de siste månedene :o

Jeg har hørt at maxi-kjoler er veldig "in" i år også jenter.. bare nevner det :D
Liker å høre dette! Lange løse kjoler som gjemmer åreknuter på beina og celulitter på lår og rumpe..!!
Bare noen uker igjen nå, så kan vi begynne på veien om å få tilbake kroppen vår! Jeg skal prise meg lykkelig etter 6-ukers kontroll, og forhåpentligvis blir det mange joggeturer med vogna og baby på sensommeren. :)

Min rumpe har blitt helt flat og slapp. Ser ut som om jeg har sitti for mye de siste månedene :eek:
Haha ja d er jo garantert d du har gjort :p hehe og flere er vi.. Man må jobbe for ei stram sprettrompe... Vi får satse på en fantastisk trillesesong, og sommer fra mai og ut oktober minst :p Må si jeg missunner de happypreggy som kan jobbe,trene og leve som før..! Kan vel trøste oss med at til og med Kim Kardashian med sine ressurser så ut som ei kule under graviditeten :-D

Nå skal jeg komme og ødelegge her :p Min ser overraskende bra ut. Nesten så jeg liker den bedre enn før graviditeten. Wtf?! Har gått opp mange, mange kilo og ser at jeg har fått litt mer fett på lår og rumpe, men det har resultert i en relativt bra sprettrumpe. Skjønner ingenting :p Men gleden er over når jeg strammer rumpemusklene. Da ser den iiikke bra ut. Det gledes til svangerskapet er over og jeg kan trene styrke med fokus på rumpe igjen :)

Nå skal jeg komme og ødelegge her :p Min ser overraskende bra ut. Nesten så jeg liker den bedre enn før graviditeten. Wtf?! Har gått opp mange, mange kilo og ser at jeg har fått litt mer fett på lår og rumpe, men det har resultert i en relativt bra sprettrumpe. Skjønner ingenting :p Men gleden er over når jeg strammer rumpemusklene. Da ser den iiikke bra ut. Det gledes til svangerskapet er over og jeg kan trene styrke med fokus på rumpe igjen :)

Åh så herlig da :D

jeg lover deg.. hadde ikke mye store lår elr noe før.. og det var plenty celulitter der :p hjalp ikke uansett hvor mye jeg trente.. de ville visst være der og har under graviditeten fått selskap av masse! strekkmerker (mest på rompa) hihi

Kanskje det trøster litt å vite at massevis av "tynne", "normale" kvinner har cellulitter på rumpe og lår, uten å ha født barn...? :p
Hehe mager trøst :P

Hehe da får vi håpe at du får beholde den etter fødsel da. Hvis ikke så samler vi sammen og donerer til deg :P mannen syns jeg har fått fin rumpe. Tror han er nærsynt :P

Nei jeg var dum nå, skulle aldri ha sett etter. Jeg så bare at det var noen strekkmerker som bynte å komme, så måtte ta en titt da... Åhh angrer :(
Jeg gikk lenge og trodde jeg hadde lite strekkmerker, men så løftet jeg på magen og da så jeg de gitt :o

Back
Topp