Den AWSOME!!! Laaaange tråååden vår!!!

ORIGINAL: *Minibønna*

ORIGINAL: toffen

Ihvertfall ingen soving etter 17. Men i det siste har han faktisk vært våken fra ca 15. Da har han tatt natten til 18.30

oki... hvor mye sover han på dagtid nå da? når står dere opp?

våkner rundt 6 - 6.30. Er jeg heldig sovner han igjen etter litt pupp. Så står vi opp rundt 8.
har en lur på formiddagen på ca 45 min, så en på ettermiddagen på halvannen time ca. Hvis vi er hjemme vel og merke

ORIGINAL: ragnarekkverk

Simon he begynt å surre om natta siste nettene...våkna og vil ha mat plutselig..og roa sej ikkje så godt etter maten...trøøøtt!! Håpe det e forkjølelsen og tanngreier som gjer det..Han roakje sej attme mej en gang..

Uff så kjedelig:(

i dag har hun sovet 4 timer på dagtid, kansje litt mye... hmmmm!

spørs jo hvor lang dagen har vært og, hvis Didrik er våken fra 6.30 trenger han nok 4 timer tilsammen før natten.
har de ikke soveskole du kan sende Ellinor på?

går og legger meg snart. trøtt i hodet

spørs jo hvor lang dagen har vært og, hvis Didrik er våken fra 6.30 trenger han nok 4 timer tilsammen før natten.
har de ikke soveskole du kan sende Ellinor på?

i går sov hun fra 18.40 til 19.30, i seng kl 20.45, sovnet fint.. i dag sov hun fra 18 til 18.45, i seng 20.50-tydeligvis at det ble for lenge...

ORIGINAL: Rosa Mirabella

God morgen godtfolk![:D]

god morning my ass. stod opp til sol og var så klar for en trilletur i dag, men så snudde det og regnet kom. Møkka lei altså

morra skal vi på ul igjen....lure på om d er noe fremgang siden sist [:D]

JIPPPPIIIIIIIIIII

jeg er herved SUPERMEDLEM

god morning my ass. stod opp til sol og var så klar for en trilletur i dag, men så snudde det og regnet kom. Møkka lei altså

Må flytte over her Toffen[8D]

lurer på om jeg skal spise en brødskive med røykalaks[:D] 

Så kjipt:(

ORIGINAL: funnybunny85

JIPPPPIIIIIIIIIII

jeg er herved SUPERMEDLEM

YES!! GRATULERER

Jeg vil også bli det! Må bare stå på litt såe..ordner det seg[;)][:D]

ORIGINAL: JustBe

ORIGINAL: MammaSN

lurer på om jeg skal spise en brødskive med røykalaks[:D] 

Med eggerøre!
Det er goooooodt [:D]

det er godt ja!! Fikk jeg lyst på nå.

Hva er planene deres for dagen?

Jeg hadde tenkt å gå på småbarnstreff på bedehuset her.
Men så føler jeg for å være hjemme istedet! Så da blir det hjemmedag[:D] en liten trilletur til butikken etterhvert bare[;)]

Har vært full fart hele uka, og så må vi jo lade opp til treffet hos Nikki i morgen[:D]

Jeg skal til knautten med barna, lage middag der og la gutta boys leke sammen. I morgen kommer mannen min hjem <3 blir hjemme til mandag før han drar igjen, men skal blir VELDIG godt med litt avlastning kjenner jeg!

Storebror sitter å se barnetv og spiser grove rundstykker med brunost, koser seg skikkelig. Jeg skal hoppe i dusjen NU, Ellinor sover.

Jeg skal til knautten med barna, lage middag der og la gutta boys leke sammen. I morgen kommer mannen min hjem <3 blir hjemme til mandag før han drar igjen, men skal blir VELDIG godt med litt avlastning kjenner jeg!

Storebror sitter å se barnetv og spiser grove rundstykker med brunost, koser seg skikkelig. Jeg skal hoppe i dusjen NU, Ellinor sover.

Høres koselig ut å ta turen til kanutten:) Tenker det blir godt for deg å få mannen hjem ja!

Amalie sover også!!! Tror hun har sovet i 20 min nå, inne! Hun sovnet på puppen isted, så la jeg henne[:D] THIS IS COOL.

Back
Topp