Den AWSOME!!! Laaaange tråååden vår!!!

Må reise meg fra sofaen og komme igang, men jeg tror jeg henger fast gitt[8D]

Fytti hel.... Så trøtt jeg er, elli har styra så til de grader i natt...
Jeg er så lei[:@]

Kunne hun ikke vært som storebror???

skal ut å trille idag også til ei veninne seinere[:)]

Planen var jo egentlig å gå tur. Men det skulle være soool jo! masse sol! vi skulle liksom bli påskebrune i dag[:'(]

SOFAEN!![:D]

Møkka vær her også! Regn [:'(]

meeeeen har heldigvis en mamma som tar henne på trilletur uansett vær [:D]
passer fint, for dette været er ikke noe jeg trives i [>:]

ORIGINAL: JustBe

Møkka vær her også! Regn [:'(]

meeeeen har heldigvis en mamma som tar henne på trilletur uansett vær [:D]
passer fint, for dette været er ikke noe jeg trives i [>:]

så greit[:D]

da har regnet kommet her også. nå pøser det ned[X(]

Møkka lei dette dritt været!!! Det blåser og regner som bare det........ Æsj og æsj!!!

Åååååååååååååå, nysteikte cookies [:D]

ORIGINAL: toffen

Åååååååååååååå, nysteikte cookies [:D]

snart tomt [8D]

Her regner det veldig i dag!!! Vil ha opplett så vi kan kose oss litt ute... Snuppa er sååååååå sutrete for tida og skal ha oppmerksomhet heile tida

må skynde meg og spise opp cookiesene før gubben kommer hjem fra jobb....................... [8D]

må skynde meg og spise opp cookiesene før gubben kommer hjem fra jobb....................... [8D]

Hvilken oppskrift bruker du??[:)] Det hørtes så godt ut, og her sitter gubben og surmuler for at vi ikke noe godt i huset så tenkte jeg skulle lage noe godt og gi han et smil om munnen[:D]

ORIGINAL: *GuttogJente*

Hvilken oppskrift bruker du??[:)] Det hørtes så godt ut, og her sitter gubben og surmuler for at vi ikke noe godt i huset så tenkte jeg skulle lage noe godt og gi han et smil om munnen[:D]

Hemmelig oppskrift............ (Les, Toro pose [8D])

Back
Topp