Den andre fødselen

Dollface

Forumet er livet
VIP
Jeg la meg tidlig (i 22tiden), og som vanlig slappet jeg av med litt sudoku først…

Så må jeg ha sovnet og våknet igjen, for jeg husker jeg tenkte at ”Åh..nå ligger **** på føden..

Avbrutt av en våt, varm følelse mellom bena og tankene ”Jøss, tisser jeg….. UÆÆÆ”

Vi kunne konstantere at jeg ikke hadde noe som kunne minne om rier eller kynnere,

Vannet var klart og jeg kjente liv. Fikk da beskjed om å se det an – jeg kunne bare bli hjemme..

Men skulle komme inn på en sjekk hvis det ikke skjedde noe mer i løpet av natta..

La meg til å sove – men hvem jordmor tror at noen kan SOVE når vannet har gått??
Så jeg satt meg i stua..

fødselshjelperen kom i totiden – hadde da begynt å kjenne litt regelmessige SVAKE rier, så i tretiden bestemte vi oss for å gå en tur…

Men nei… Da forsvant alle tegn på forestående fødsel… Så etter å ha spist litt nattmat, la vi oss…

klokka halv ni ringte jeg føden på nytt for å høre.. Fikk beskjed om at det var fullt der, og det var fint om jeg kunne bli hjemme – så lenge jeg kjente liv i magen var alt bra…

Back
Topp