Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Faen for noen folk, daDa stemora mi fikk vite det svarte hun "nåh..." og fortsatte å se på TV. Hun har hverken gratulert meg eller faren min (som tross alt er hennes samboer, og som skal bli morfar for første gang). Så det er noen varianter ute og går...
Da stemora mi fikk vite det svarte hun "nåh..." og fortsatte å se på TV. Hun har hverken gratulert meg eller faren min (som tross alt er hennes samboer, og som skal bli morfar for første gang). Så det er noen varianter ute og går...
Da stemora mi fikk vite det svarte hun "nåh..." og fortsatte å se på TV. Hun har hverken gratulert meg eller faren min (som tross alt er hennes samboer, og som skal bli morfar for første gang). Så det er noen varianter ute og går...
Responsen var ikke akkurat til å juble for Mora og to av søsknene til min kjære har ikke kommet med noe respons på nyheten.. ikke ringt han eller meg og gratulert.. ingen melding.. ingen ting! Min side derimot ble veldig glade da [emoji173]️
At det går annFøler med degmin mor har fortalt min side av familien. Ikke hørt ett pip fra noen av dem siden.