Delte nyheten med familien i går..

Vi bor 100 mil unna familie, men sendte MMS til alle med bilde av den kommende storesøsteren med en body på som ikke kunne mistolkes.
Og jeg hadde blitt rimelig skuffet dersom noen av de ikke hadde sagt noe.

Da stemora mi fikk vite det svarte hun "nåh..." og fortsatte å se på TV. Hun har hverken gratulert meg eller faren min (som tross alt er hennes samboer, og som skal bli morfar for første gang). Så det er noen varianter ute og går...

Da stemora mi fikk vite det svarte hun "nåh..." og fortsatte å se på TV. Hun har hverken gratulert meg eller faren min (som tross alt er hennes samboer, og som skal bli morfar for første gang). Så det er noen varianter ute og går...
Faen for noen folk, da

Blir så irritert merker jeg.. hvert barn som kommer til verden er livets mirakel, og da syntes jeg det er skikkelig dårlig å reagere på den måten :(

Håper ikke noen i familien vår reagerer slik, da blir jeg lei meg. Vi har ikke fortalt det til noen enda.

Herlighet! For en oppførsel!

Responsen var ikke akkurat til å juble for Mora og to av søsknene til min kjære har ikke kommet med noe respons på nyheten.. ikke ringt han eller meg og gratulert.. ingen melding.. ingen ting! Min side derimot ble veldig glade da [emoji173]️

Åh kjedelig. Høres ut som min x-svigerfamilie.
De gratulerte aldri og viste ingen interesse. Ikke engang da snuppa ble født. Det tok 1 uke før svigermor kom på besøk, og vi måtte mase på at hun skulle komme. Svigerfar så vel ikke jentungen før hun var et par mnd og det var fordi jeg kom med henne på jobben hans... men han gadd ikke titte nedi vogna engang. Han kom bare med en bemerkning på at "ja du har henne med deg ja".

Så vet hvordan det føles :/ Men ikke ditt tap. Det er dems tap og du må ikke tenke på det. De har tydeligvis noen issues.
Men heldigvis har du selv en familie med masse kjærlighet som vet å glede seg på deres vegne og sine egne vegne i tillegg. :)

Back
Topp