Delte nyheten med familien i går..

babynusse87

Elsker forumet
Responsen var ikke akkurat til å juble for Mora og to av søsknene til min kjære har ikke kommet med noe respons på nyheten.. ikke ringt han eller meg og gratulert.. ingen melding.. ingen ting! Min side derimot ble veldig glade da ❤️

Så kjipt, men prøv å fokuser på de positive reaksjonene ikke de negative/manglende.

Responsen var ikke akkurat til å juble for Mora og to av søsknene til min kjære har ikke kommet med noe respons på nyheten.. ikke ringt han eller meg og gratulert.. ingen melding.. ingen ting! Min side derimot ble veldig glade da [emoji173]️

Wow, er det mulig? Prøv å ikke tenke på det! Bare la det gå. De vet bare ikke bedre

Føler at det blir en slik respons her å, hvertfall fra svigermor.. men drit i det, det er de som er "problemet" da [emoji4] de vil nok snu etterhvert og angre på reaksjonen sin, det burde de hvertfall [emoji173]️

Så utrulig leit da .. men som de andre sier , prøv å fokuser på dei gode tilbakemeldingene og skjit i dei som ikkje gidd å bry seg om nåke som e så stort for deke .. klem <3

Responsen var ikke akkurat til å juble for Mora og to av søsknene til min kjære har ikke kommet med noe respons på nyheten.. ikke ringt han eller meg og gratulert.. ingen melding.. ingen ting! Min side derimot ble veldig glade da [emoji173]️

Huff! Så kjipt og sårt.. hvordan delte dere nyheten ?

Føler med deg :) min mor har fortalt min side av familien. Ikke hørt ett pip fra noen av dem siden.

Huff! Så kjipt og sårt.. hvordan delte dere nyheten ?
Vi sendte snap Med magebilde da❤️ Tenkte det var en hyggelig overraskelse.. men Neida.. ingen som trodde oss først heller.. og svigermor sa: er dette så lurt da? Tenker jeg skal kose meg med både magen og den lille babyen vår når den kommer ut uansett❤️

Så leit at folk reagerer så smålig når dere deler den store nyheten[emoji17]

Så trist når det blir lite eller ingen reaksjon. Eller i verste fall negativ reaksjon. Det går seg som oftest til når det har fått sunket inn litt [emoji173]
Vi lurte på å fortelle det nå til søndag da vi har invitert hele familien på mat og kaker for å feire min farmor som blir 91 på fredag.
Tenkte da å ta på 3 åringen en t-skjorte der det står "Jeg skal bli storebror" og se hvordan reaksjonene blir [emoji16]
Men er litt i tvil enda da jeg "bare" vil være 9+4 (10+2 i følge jordmor på tul)
Men igjen så er det en perfekt anledning går der vi er samlet alle.

Alle i familiene visste om at vi dreiv med IVF, men de ble kjempeglade når blodprøva var positiv:) Håper de har en god unnskyldning på oppførselen sin ts. Strømtomme alle sammen eller noe:P

Min snap oppfører seg rart om dagen - får ikke beskjed om nye meldinger etc og kommer ikke alltid på å sjekke selv. Så kontrollen er da - har de sett? Og om de har sett - var bildet/meldingen tydelig nok? Iblant går det litt vel fort å klikke seg gjennom og ikke alt som gir mening....kan være lurt å ringe og snakke med de ja ;)

jeg syntes det er uhøflig å ikke "late" som om de ble glade, og trist for deg at de ikke ble det. Når det er sagt så hadde jeg blitt megaskuffet hvis mine søstre fortalte meg noe sånt på snap.

Jeg får meg et slag i trynet hver gang det er noen som ikke hopper i taket, men så kommer jeg på at det er VI som skal få barn og oss det er stort for. Det er jo ikke nødvendigvis stort for alle andre.

Men det er trist at hans familie mangler evnen til å glede seg på deres vegne. Men vi er jo mange som gleder oss her da, hvis det er en trøst :smiley-bounce016

jeg syntes det er uhøflig å ikke "late" som om de ble glade, og trist for deg at de ikke ble det. Når det er sagt så hadde jeg blitt megaskuffet hvis mine søstre fortalte meg noe sånt på snap.

Jeg får meg et slag i trynet hver gang det er noen som ikke hopper i taket, men så kommer jeg på at det er VI som skal få barn og oss det er stort for. Det er jo ikke nødvendigvis stort for alle andre.

Men det er trist at hans familie mangler evnen til å glede seg på deres vegne. Men vi er jo mange som gleder oss her da, hvis det er en trøst :smiley-bounce016

Personlig tror jeg det hadde gått greit om jeg ble fortalt noe sånt på snap (familien min har en familie-gruppe-snap gående som folk bruker mye, egentlig veldig koslig), men det er litt fordi vi alle hater å snakke i telefonen og bor litt unna hverandre.
Folk kommuniserer ulikt.

Personlig venter jeg riktignok med å si det til påske, fordi jeg har lyst til å ta det personlig, men hadde det ikke vært for logistikk rundt å dele nyheten med svigers og sånt, så hadde jeg faktisk sendt en snap til mine søsken.

Back
Topp