Delte magemuskler

Snurkus

Glad i forumet
Junibarna 2015
Novemberbarna 19
Magemusklene mine har begynt å dele seg allerede.. Er 17 +4, synes det var litt tidlig jeg da. Ser jo helt sært ut når jeg strammer musklene :p
Har det skjedd hos dere andre?

Skjedde for noen uker siden her og :/

Deler de seg? Det er så mye man ikke vet.. Hvordan ser det ut?

De deler seg fortere andre gangen man er gravid, og også tidligere hos mindre trente personer enn idrettsutøvere f.eks! Er nok ikke uvanlig tidlig det du opplever, selvom jeg har vært mest borti at de deler seg etter uke 20 hos mine kunder :) men må jo være deilig for baby å få større plass så tidlig som mulig :)

De deler seg fortere andre gangen man er gravid, og også tidligere hos mindre trente personer enn idrettsutøvere f.eks! Er nok ikke uvanlig tidlig det du opplever, selvom jeg har vært mest borti at de deler seg etter uke 20 hos mine kunder :) men må jo være deilig for baby å få større plass så tidlig som mulig :)

Er første her :) tynn, men noen toppidrettsutøver er jeg milevis fra å være så kan være det som gjør det :p
Merket det i jula. Så da ble det litt ekstra plass ikke bare for baby, men også julematen da ;) hehe

Deler de seg? Det er så mye man ikke vet.. Hvordan ser det ut?

Når du ligger på ryggen og løfter overkroppen så du ser nedover magen. Som begynnelsen på en sittup. Så vil det komme en oppbuktning på magen som går langs midten av magen og nedover mot navelen. Mangelen på muskler der får magen til å bule ut litt :)

De har delt seg hos meg og, oppdaget det for noen uker siden (19+3) i dag. Tror ikke de delte seg så tidlig i de to forrige gravitetene.

Navelen min har til og med poppa litt ut allerede :-o Det synes jeg er plagsomt, for navelen er så øm.

Mine har også delt seg, jeg er 18+2. Synes også det var litt vel tidlig, men da virker det heldigvis normalt :-) Leste et sted at man ikke bør få mer enn 2 fingre mellom musklene, men jeg får inn 2-3. Noen som vet om det er en ulempe? Vil jo helst at alt skal trekkes sammen igjen uten problemer etter fødsel :-)

Jeg er 39+6 nå, magemusklene mine begynte å dele seg for ca 4uker siden. Fikk beskjed fra jordmor om å unngå å bruke de rette magemusklene. Hun sa det kan framprovosere brokk! Fikk beskjed om å heller bruke magemusklene på siden. Altså når jeg skal reise meg opp fra senga må jeg snu meg over på siden før jeg setter meg opp.

Mine har vært delt sieen forrige fødsel, men er ingen som har villet gjort noe med det. Kan hende jeg vurderer operasjon etter dette barnet om de ikke kommer sammen igjen naturlig.

Mine har også vært delt siden forrige graviditet. Har blitt bedre, i begynnelsen var det en stor glippe i mellom, men tettet seg litt. Nå blir det vel enda verre. Kan de egentlig reparere seg helt? Legen min sa forrige gang at man aldri burde ta vanlige sit-ups etter en graviditet, bare på skrå....

Wooow. Jeg visste ikke at de delte seg :P kjente at jeg greide å fingern min mellom sprekken :O hahah. . Dette var jeg virkelig ikke forberedt på.

Wooow. Jeg visste ikke at de delte seg :P kjente at jeg greide å fingern min mellom sprekken :O hahah. . Dette var jeg virkelig ikke forberedt på.

Skriver under på denne :p la bare merke til at det var noe rart med magen når jeg reiste meg opp fra sofaen her en dag, så nå fikk jeg en aha-opplevelse :P snodige greier :D

Back
Topp