Delt nyheten

Dalsfrua

Gift med forumet
Novemberlykke 2015
Har alle fortalt om graviditeten til familie og de nærmeste nå?
Vi har ennå ikke sagt noe vi, eller det vil si er 3 av mine venninner som vet det.
Familien har vi ikke sagt noe til ennå :p Må vel få oss til å si det snart, rart ikke svigers har merka noe siden vi bor hos de enn så lenge :p hehe

Vi fortalte foreldrene våre og en del venner forrige uke (uke 12), men et par venninner og broren til samboeren har visst det ganske lenge da. Men vi kommer ikke til å publisere noe på facebook på flere uker enda da, og har bedt familien om å ikke spre det til alt og alle. Syns ikke noe om at alt av bekjente som vi egentlig ikke har noe forhold til skal vite det akkurat nå. Men jeg tror at hadde vi bodd nærmere familiene våre så hadde vi nok fortalt det tidligere, men vi har ikke sett de siden jul, så er ikke sånn at de har merket noe :)

Barna har nettopp fått vite det, og resten av familien får vite det i bursdagsselskap idag. Noen har nok avslørt oss allerede da. :p

Sånn veldig fb-offentlig blir det nok ikke før etter OUL.:)

Her vet også alle det :) Har ikke offentliggjort noe på sosiale medier, men de som har interesse av å vite vet det :) Er fullgåtte 13 uker :)

Her veit veit nærmeste familie og venner det. Fått beskjed om å holde stilt. Vi skal fortelle det til folk sjølv :-)

Kun den nærmeste familie og venner + den kommende storebor. Resten får vel vite d en eller annen gang og på fb når det nærmer seg slutten av svangerskapet.

Her vet kun min bror det ettersom han bor her, pluss 2 venniner. Har ingen planer om å si noenting enda. Er 12 uker men vil holde det en stund til da de som så langt ikke vet er så negative eller bedre vitere. Mange som forventer at vi får nr 4. Å ler av dette da. Noe vi ikke syns er så greit. De hadde slettes ikke likt det selv

Er 12+4 i dag. Lufta det litt for han eldste på 4,5 ved middagen i dag. Spurte om han kunne tenkt seg at vi fikk en baby til. Men han skjønte ikke at det alt er en baby på vei.
Hadde vi fortsatt bodd på østlandet så hadde nok min familie vist det for lenge siden :p
Vi har holdt det hemmelig fordi at det har tatt så lang tid med forhandlinger ang hus. Men nå har det endelig blitt en ordning på det og vi overtar 15 juni.

Så det er vel bare å få det ut før det blir altfor synlig ;)

Vi fortalte det dag jeg var 10+4, men hadde vært på ul 10+2 og sett at alt var i sin skjønneste orden. "Måtte" fortelle det litt tidlig pga ekstrem kvalme, så da var det vanskelig å skjule lenger ;)

11+1 i dag! Kun familie og de nærmeste venninnene mine som vet det :)

Skal fortelle kommende storesøster i helgen og da går det nok sin gang :)

Mamma, pappa, lillebror og bestefar vet det uten om det er det 4 venninner og to kompiser som vet det, resten av familien får vite det når bonusdattera får vite det om 14 dager! :)

Jepp, her vet de fleste det :P Alle i familien + nærmeste vennekrets & jobben til både meg og sambo. Blir vel også en fb oppdatering etter neste ul 6. Mai ;)

Kun bestevenninnen og lillesøster som vet det her. Regner med at nærmeste familie får vite det i mai :)

Kun kolleger, da det er vanskelig å planlegge neste skoleår, uten at å komme inn på det faktum at jeg mangler :)
Også et par venninner, og den ene kusinen min. Er egentlig ikke så gira på at så mange skal vite det. Familien får vite det om to uke, da er jeg nesten 15 uker, og har vært på ul #2.

Back
Topp