Dele på facebook eller ikke?

Har ikke Facebook i det hele tatt :p og har klart meg et år uten. Men blir å dele på instagram etterkvert :)
 
Jeg delte det ufrivillig i går, faktisk :p jeg er jo meg selv i et nøtteskall, og av og til kobler hjernen min ut altså!!! :p

I allefall! Ei klassevenninne av meg la ur status om at de fikk en liten i juli. Så kommer smarte meg med kommentaren "så koselig :D august her!" Altså.... Hun har åpen profil tydeligvis, for dette poppet opp hos mange :p så da fikk jeg et par meldinger foråsiresånn
 
Jeg har delt på fb. Har mange tanter/onkler/søskenbarn jeg treffer kun til påske/sommer/jul. Så delte for å slippe stor ståhei til påske blant annet ;-) nyheten får lagt seg så da blir det vel levelig i påsken også. Hehe

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Ingen Facebook info her med det første! Tenkte kanskje ikke legge ut noe før den lille er født :-D hvis jeg klarer..hehe

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg har delt på face :). Jeg byttet profilbildet mitt med et bilde av meg, mannen og guttungen, der guttungen holder et skilt der det står "jeg skal bli store bror" :)
Den var søt :)

Vi har ikke delt noe på face ennå. Sist ble det ikke nevnt før den stolte pappaen la ut en status om at han var blitt nettopp det et par dager etter fødsel. Tenker det blir noe i samme gata denne gangen. Jeg er relativt privat på face. Familie og slekt er informert, og det samme gjelder alle venner som det er viktig for meg å si det til selv. De som gjenstår da av folk jeg har på face er stort sett gamle klassekamerater og studievenner som jeg aldri treffer irl. :)
 
Vi fortalte foreldre det i uke 9(julaften), men sa at det ikke var helt offentlig enda. Svigermot som er aktiv på face, samt søster til mann min har vært veldig på å vite når det blir offentlig.
Er jo selv aktiv på face. Deler ikke så mye, men de store tingene som er viktig og andre ting jeg deltar på(konserter, ute å spiser ol. innimellom).
Mannen er ikke så aktiv, men var faktisk han som ville dele det på face.. Vi gjorde det vel i uke 13 :) Klarte ikke holde oss så lenge.. La ut bilde av navnskiltet på døra, med et klistremerke hvor det stå navn kommer på under våres navn.

Men spørs om jeg kommer til å legge ut så veldig mye mer ang graviditeten. Kommer ikke til å legge ut ultralyd bildet bla.
 
Jeg har ikke delt på fb, men mannen klarte ikke å holde seg når jeg var i uke 13:) han er så glad og stolt at kan jo ikke annet enn å smile:) men han fikk litt sjokk selv når han så hvor veldig den statusen tok av:)
 
Jeg har ikke FB en gang jeg :p:p Har delt det med venner og familie :)
 
Back
Topp