Dele nyheten

Er i graviduke 7 nå (6+6) og håper jeg klarer å skjule det til julaften. Da tenkte vi å fortelle det til den kommende storesøstra, så skal hun få si det videre til besteforeldre. Krysser fingre for at vi kommer dit, drømte at jeg hadde SA i natt,så jeg er så bekymra for tiden!
Ingen andre enn jeg og samboer som vet det enda.
 
Vi ønsket å vente med å fortelle nyheten til slutten av første trimester. Både på grunn av risiko for spontanabort, men også fordi vi ønsket å nyte at vi skulle bli foreldre for første gang selv en stund før alle vet det. Nå ble det ikke slik, haha. Jeg har vært dårlig i to uker før vi fikk vite jeg var gravid, og ble sykmeldt 50%. Både foreldrene mine og to gode venninner var selvfølgelig bekymra for hva som var galt med meg. Så da ble det naturlig for oss og fortelle det til dem. Og det er jeg veldig glad for nå! Veldig deilig å ha noen jeg kan prate med graviditeten om, og klage litt til siden jeg er dårlig. Vi planlegger å vente med å fortelle resten av familien til det er gått lengre tid :)
 
Tenker etter uke 10 en gang litt avhengig når vi ser foreldre, holder avstand med blod rødt korona land.

jobb hadde jeg tenkt å vente til uke 12 men muligens før pga vi skal planlegge omorganisering ifra Jan, og tenker at jeg skal ut muligens i slutten av mai/ starten av juni må frem for å lage en plan for det.

kollega på jobb etter uke 12 eller på nyåret. Tar ferie fom 22 des regner jeg med.
 
Vi er 6+6, og sist graviditet var utenfor livmor. Så kjenner jeg har gått lenge nå med stor frykt om at det samme skal skje igjen. Har heldigvis denne gangen hatt mer symptomer en sist.

vi har valgt å si det til sjefen vår, grunnet at der blir ekstra oppfølging og halve dager vekke fra jobb. Og foreldrene våres og et vennepar som vet at vi har lange prøvd med IVF.

skal på tidlig ultralyd i morgen, og håper på at vi ser at alt er bra. Da ønsker vi å dele det med besteforeldrene våre ☺️ Og resten av familien nærmere jul.
 
Jeg har sagt det til en venninne og mamma, i tillegg spurte sjefen, så hun vet det. De fikk vite der rundt uke 7/8 :happy: Er 9+5 i dag:happy: Når dere skriver at dere vil si det i uke 10 eller 12, mener dere 9+0 eller 10+0/ 11+0 eller 12+0? :p
 
Back
Topp