Dele nyheten

8-åringen kommenterte her om dagen at jeg så gravid ut....
Eldste på 6 har "skjønt" at jeg er gravid før positiv test begge gangene. Utrolig hva barna får med seg
 
Eldste på 6 har "skjønt" at jeg er gravid før positiv test begge gangene. Utrolig hva barna får med seg
Før positiv test faktisk:wideyed: Hva skjønte h*n det på?
 
Før positiv test faktisk:wideyed: Hva skjønte h*n det på?
Unormalt stor mage tror jeg. Han visste det jo ikke, men det er morsomt at de to gangene i livet hvor han har spurt om jeg hadde baby i magen, så hadde han rett og jeg testet positivt et par dager etter
 
Flere som enda ikke har fortalt venner og familie om graviditeten enda? Er 8-9 uker på vei med nr 2. Men ikke sagt det til noen enda. Selv ikke til 3-åringen som maser daglig om baby :)
Tenker kanskje å vente til sånn uke 13-14 og ta en TUL for å se at alt er som det skal og gjennomførbart før man kringkaster nyheten

Vi har ikke fortalt noen enda. Tenkte vente til TUL på onsdag.
Har også en 3 åring som er begynt å spørre, nesten som hun merker det. Sa her endag hun skulle bli storesøster og om babyen i magen. Aner ikke hvor hun har dette frao_O
 
Gutten på 8 år, svigerfar og mine foreldre vet nyheten:) TUL om 12 dager, og etter det skal kommende tanter/onkler/søskenbarn :) Tenkte å informere leder på jobb over helga. Da min kollega også er gravid men termin bare noen dager etter meg. Så ønsker å være først ute, da det kommer til å bli store utfordringer når begge skal ut i permisjon og jeg sikkert blir litt sykmeldt deler av svangerskapet:nailbiting::)
 
Vi hadde TUL sist uke så hos oss vet mamma det, svigers, pappa, begge ungene vår (9 åring og 3 åring), selv om 3åringen ikke tror på oss hehe :p Jobben vet det, og 4 venner vet det.
 
Har ikke fortalt noe enda ;) har ventet til jeg er forbi uke 12 alle gangene.
 
Har sprukket og fortalt våre nærmeste! Hoho
 
Foreldre, søsken og nærmeste venner har visst det siden uke 5-6. Ringte mine besteforeldre i går siden stefar allerede hadde forsnakket seg til sin familie. Farmor ble litt sur og sa at hun syns det er hårreisende at folk sier det så tidlig, i hennes tid sa man ikke noe, bare ventet til folk så det selv :p Men etter tiraden kom det frem at hun syns det var hyggelig altså hehe :)
 
Back
Topp