Dele nyheten

Gravid_igjen

Blir kjent med forumet
Flere som enda ikke har fortalt venner og familie om graviditeten enda? Er 8-9 uker på vei med nr 2. Men ikke sagt det til noen enda. Selv ikke til 3-åringen som maser daglig om baby :)
Tenker kanskje å vente til sånn uke 13-14 og ta en TUL for å se at alt er som det skal og gjennomførbart før man kringkaster nyheten
 
Har fortalt det til nærmeste familie og sjefen min. Jeg er så dårlig så det er umulig å holde det hemmelig. Fortalte det i uke 8, til 3 åringen også.
 
Er 7+3 og fortalte det til barna og familien ihelga, så går vel jungeltelegrafen fort tenker jeg. Sjefen har vist det noen uker. Umulig å holde skjult da jeg også denne gangen er skikkelig dårlig..
 
Har bare fortalt det til sjefen min fordi jeg har vært sykemeldt. Vi skal på TUL på lørdag og forteller det til alle etter det om det ser bra ut. Da er jeg 12+1 :happy:
 
"Alle" på jobb vet, men av familie er det bare mamma og mannen min foreløpig. Ingen av våre søsken får vite før etter TUL 13+0 tenker jeg. Ett-åringen har for så vidt fått vite, men ettersom han kan 2 ord, så regner jeg med han klarer å holde på hemmeligheten:hilarious:
 
2 på jobben vet det (ikke sjefen). men di på avdelingen. Og mamma. Og såklart mannen.
ikke behov for å fortelle det tidelig denne gangen. Vil vente til uke 14-15 etter ultralyd. :) men er så dårlig og slapp nå, ingen overskudd. Så burde vell kansje si det til sjefen, om det evt blir en gradert sykemelding :)
 
Vi har ikke delt nyheten ennå, vi skal begynne å fortelle i familieselskap til helgen. Da har jeg kommet til uke 10. Gleder meg til å dele med nærmeste familie :D
 
Her vet et par av mine venninner det, og en på jobben fordi jeg måtte alliere meg med noen :happy: ellers så har jeg veldig lyst til å si det til familie, men tror vi prøver å vente til etter tul i ca uke 14.
 
Ikke fortalt noen enda (bortsett fra mannen da). Behovet for å fortelle er ikke like stort som første gang! :joyful:
 
Har fortalte det til min beste venninne og et par kollegaer.
Vi skal fortelle det til datteren min på 9år når hun har bursdag, da er jeg 11+2:happy: da regner jeg med at resten av familien får vite det ganske kjapt:hilarious:
 
Vi har fortalt nærmeste familie og ei venninne pluss sjefen, som fikk vite tidlig pga sykemld og jeg ble veldig dårlig på jobben den dagen jeg ble sykemeldt. Resten får vite det når vi gifter oss i november i bryllupet. Dattera mi på 2 har fått vite det, men hun skjønte ikke så mye av det:)
 
Nærmeste familie og to venninner som vet det.. Ikke sagt noe på jobben enda :wacky:
Er i uke 10 (9+4.)
Skal på ultralyd i uke 13. Etter det får nok resten vite det;)
 
Jeg har fortalt til moren og faren min, samt 4 venninner. Mannen har fortalt til moren og faren sin, søstera og ei venninne.
Er 7+5 idag, så tenker at det ikke gjør noe om flere snart får vite :) uke 12 er jo ingen garanti, og skulle ting gå galt nå kan det være greit å ha flere å støtte seg på.
 
Magen min er diger, så folk klarer vel gjette at jeg er gravid allerede tror jeg.
 
Så langt er det foreldrene våre som vet det, sjefen og et vennepar. Kun fordi det har vært vanskelig å snoke seg unna ift at jeg er sykemeldt og min arbeidssituasjon med turnus og helgejobbing ;) Har fått spørsmål om når jeg skal på senvakt, har jobbehelg ect, da har det vært forferdelig ubehagelig å lyve i starten :sorry:
Vi ska på ny tul på mandag, så får vi se om det fortsatt er som det skal inni der. Også har vi time til 12 ukers kontroll 7 november. Hvis alt er Ok da, så forteller vi det til 4 åringen i hus..
 
Magen min er diger, så folk klarer vel gjette at jeg er gravid allerede tror jeg.

Tipper magen kommer raskt her også.
Har jo nesten ikke rukket å trekke seg tilbake etter sist fødsel :p
 
Tipper magen kommer raskt her også.
Har jo nesten ikke rukket å trekke seg tilbake etter sist fødsel :p
8-åringen kommenterte her om dagen at jeg så gravid ut....
 
Har passert 12 veker no og mannen min fortalte til sin familie i dag...mine skal få vite i morgon Sa det også til gutten vår på snart to år at han skal bli storebror, men han forstår ikkje heilt ka me babler om
 
Back
Topp