Dele nyheten

EllaT

Bli kjent med forumet
Når planlegger dere å dele nyheten med alle?
Har dere sagt det til noen ennå?

Jeg ble så glad, så delte nyheten i uke 4 til familie og venner. Det er litt tidlig, så hvis det skulle skje noe, så må jeg fortelle om det også. Men jeg klarte ikke å la være å dele min glede.
Slekninger, facebook osv venter vi med til ting er mer sikkert da:)

Har sagt det til foreldre og svigerforeldre. Søsken, og noen venner.

Vil helst holde det skjult/hemmelig til etter uke 12, for jobben. Men magen kommer litt fortere nå ser jeg, enn hva den gjorde med storesøster :)

Tenker å vente med å annonsere det noe sted til jeg har vært på oul :)

Har fortalt det til min mor og min søster... gikk ikke så bra... så nå snakker ingen av de med meg..

Ja veldig... første jeg ble spur om var om jeg hadde en hjerne og visste hvordan den skulle brukes... sukk
For en fin bursdag :-(

Har fortalt det til min mor og min søster... gikk ikke så bra... så nå snakker ingen av de med meg..

Den er kjip men vet du, hev deg over de og ikke la de knekke deg! Sårende kommentar, ja men ikke la de knekke deg. Vil ikke si mer men jeg kjenner meg igjen i det å vite at familien ikke blir glad for nyheten..

Ja veldig... første jeg ble spur om var om jeg hadde en hjerne og visste hvordan den skulle brukes... sukk
For en fin bursdag :-(
Det er noe av det verste jeg har "hørt". Hvorfor tror du de reagerer slik?

Jeg tror ikke alle i min familie blir så glade heller, men tror ikke de tør å være så kvass.
Tviler ikke på at det blir hvisking og tisking bak ryggen på meg, og det ville ikke være første gang.

Vi har ikke fortalt det til noen, bortsett fra en god venninne. Jeg vil helst vente noen uker til. Alle blir nok glad, men jeg syns det er så flaut jeg :smiley-ashamed008 Gruer meg veldig til å si det til jobben, relativt ny, begynte der i juni 2015. Men de har nok helt sikkert hatt i tankene at dette fint kunne komme til å skje ... :P

Vi har fortalt det til nærmeste familie og nærmeste venner nå. Venter nok med å si til flere før etter uke 12. Har sagt det til sjefen min også og en kollega. Jeg synes det er veldig greit at de nærmeste vet det :)

Så seint som mulig. Første fortalte vi om i uke 12, andre etter oul, nå orker jeg ikke at noen vet (bortsett fra noen få nære venninner).

Kommer nok til å vente en god stund til med å fortelle noen.
Må fortelle sjefen da, siden jeg da ikke kommer tilbake etter permisjon

Har fortalt til mamma og min beste venninne. Tenkte å fortelle til pappa i påska. Legge en body i et påskeegg:p venter med resten av familien til etter uke 12. Og annonserer etter ultralyd på facebook osv.

Fortalt det til en del, men ikke alle :) fortalt det til svigermor, mamma, brødrene til sambo, venninnene mine og noen på jobb :p

Vi har kun sagt det til foreldre og min søster.. Venter nok til uke 12 med å si noe til flere :)

Jeg har delt det med de få som nå trenger å vite. :) Resten får vite etterhvert som jeg ser det nødvendig :)

Vi tenker å dele nyheten med nærmeste familie i helga, jobben en del senere. Sist venta jeg til uke 12 med å dele det med jobben, men det blir nok en stund føre det denne gangen :-)

Så trist med familier som ikke er støttende. Håper dere har andre i livet som er det!
Nå har jeg fortalt det til ennå fler. Kommer til å angre om det skjer noe kjenner jeg.
Ikke flink til å ikke dele av mitt liv iallefall :P

Jeg har fortalt det til ei på jobb (pluss ei som gjetta seg til det) svigerforeldrene mine og søstera mi. Mamma skal få vite det på torsdag når hun kommer på besøk. Blir ikke å fortelle sjefen og jobben enda om jeg ikke må. Venner og bekjente ikke før i juni omtrent

Back
Topp