Dele nyheten

Har bare fortalt det til en venninne. Resten får vite det etter uke 12 :)

Fortalt det til mamma, ei venninne og et par på jobben. Vurderer om jeg må snakke med sjefen i dag. Pleier å like nattevakter, men den siste uka har jeg våknet ca hver time (uavhengig av natt eller dag), slitsomt, så tanken på nattevakter byr meg virkelig imot :P

Vi tenker å vente til uke 12 med å fortelle det til nærmeste familie, håper bare vi klarer å holde oss :)

Har delt til nærmeste familie og venner. Gleder meg til å fortelle det til den kommende storesøsteren :)

Godt jeg har dette forumet for jeg har SÅ lyst til å dele nyheten med noen. Sprekker snart :p

3 av bestevenninnene mine veit det. Ellers så skal jeg holde meg til etter uke 12 tenker jeg :) om jeg klarer :')

bare sambo og en felles kamerat som vet det. jeg vil vente til uke 12 med å dele nyheten. Det vanskeligste med å holde det skjult er den oppblåste magen... jeg har ikke så stor trang til å fortelle det til noen enda, jeg tror ikke det har gått opp for meg helt, haha :p

Vi har fortalt det til foreldre, søsken og et par nære venner. I tillegg har jeg fortalt det til teamet mitt på jobb fordi vi nesten er mer som en god venninnegjeng enn bare kolleger (fine menneskene <3). Hvis noe skulle gå gærent synes jeg det er fint å ikke ha skjult det sånn at man blir alene om sorgen. Men vi venter med "annonseringa" altså. Føler ikke hele verden trenger å vite noe om dette før vi har passert uke 12, minimum :P

Har ikke lyst til å fortelle noen før uke 12. Har lyst til å fortelle det til barna først. Men, problemet er at vi skal til Gran Canaria i april, sammen med mamma og søstrene. Ettersom magen allerede har blitt stor, er jeg redd jeg må si det før vi drar. For de kommer jo til og se det! Noen som har tips? :-)

Ikke fortalt det til noen enda. Bare jeg og mannen som vet. Skal prøve å holde det hemmelig lengst mulig. Har forsnakket meg noen ganger mens 4-åringen har vært tilstede, men hun har heldigvis ikke hørt det :-)

Back
Topp