Dele nyheten på facebook

Mannen er gira på å dele det på Facebook på en kreativ måte. Om vi gjør det etter TUL i uke 13 eller om vi drøyer det til etter OUL vet jeg ikke ennå. Nyheten er allerede sendt i posten til svigers, tanter og onkler som bor lang borte. Ble sendt i dag, så vi er nok på ferie når det når frem :)
 
Nope. Men kommer til å annonsere"velkommen til verden".
 
Ikke at jeg hører til her, men vil bare si at jeg er veldig glad jeg ikke delte noe i sosiale medier... Det hadde vært tungt å forklare.
Går det galt etter oul tenker jeg at det får bli en til post altså. Jeg er stressa og angstfull nok, og ønsker virkelig ikke at frykten for at noe skal gå galt skal styre livet mitt. Noen ganger er det fint å kunne dele noe som gir genuin glede.
 
Jeg heller mer og mer mot å ikke dele det på sosiale medier :think005 Vi har hatt en veldig lang og tøff vei for å endelig komme hit til å bli gravide. Noe av det vanskeligste i prosessen har vært å sjekke innom sosiale medier og se alle som legger ut at de er gravide, oppdaterer hele verden om fremgangen i svangerskapet uke for uke, legger ut babybilder nesten daglig osv. Så jeg har gått fra å ha lyst til å være kreativ og dele nyheten med alle til å heller ville sende rundt et bilde til de som vi vil dele nyheten med :)
Signerer denne :)
 
Kommer til å dele i sosiale medier, men rundt oul ca. Vi skal gifte oss når jeg er i uke 14 så skriver sikkert noe ang «bryllupsbaby» i etterkant av det engang;)
 
Jeg er usikker, må tenke litt på det og se hva vi føler etterhvert. Ingen av oss er særlige aktive på FB eller Instagram. Men, jeg bruker ofte å legge ut et «julekort» på FB så mulig det blir et kreativt bilde da hvis vi er så heldige å komme helt dit. Eller så blir det ikke noe før etter fødsel. :)
 
Jeg er ikke så aktiv på sosiale medier, så jeg kommer nok ikke til å dele noe der. Kanskje jeg skriver noe etter fødselen, men kanskje ikke det heller. De som jeg kjenner og omgås og som betyr noe for meg vil jo uansett få det med seg :)
 
Blir nok etter oul. Forrige gang delte vi etter TUL, men når Alt viste seg ikke å stemme ved oul, var det veldig smertefullt og tenke «hva nå?»
Men ønsker å dele dryg i ventet til oul
 
Forrige gang dele vi ikke noe før etter fødselen. Vi hadde en halvveis plan om å gjøre det, men pga blødninger halve svangerskapet ønsket jeg ikke det.
Veldig usikker på hva jeg vil denne gangen. Mannen er veldig gira på å legge det ut virker det ut som. Vi får se etter OUL hva vi gjør.
 
Kommer ikke til å legge ut om hverken graviditet eller fødsel på noen sosiale medier :) gjorde ikke det sist heller. Føles ikke naturlig for oss
 
Blir nok Facebook etter duotesten ❤️
 
Kommer du/dere til å dele nyheten om svangerskapet på facebook? :) Når kommer du eventuelt til og gjøre det, og hvordan? :)

Nei, vi kommer ikke til å dele noe på sosiale medier (annet enn i lukkede grupper som WhatsApp o.l. med nære venner) annet enn å annonsere fødsel etter at den er vel overstått. En nær venninne av meg mistet barnet sitt noen dager etter fødsel (barnet begynte aldri å puste til tross for normal vaginal fødsel til termin, og fikk da en hjerneskade som ikke var kompatibel med liv) og det har virkelig minnet meg på hvor skjørt livet er, så jeg tør ikke annonsere noe på sosiale medier i forkant i tilfelle noe skulle gå galt :(
 
Vi har stengte profiler på sosiale medier. Jeg delte sist, da vi var halvveis, og blir å gjøre det denne gangen også :) Legger ut bilder i ny og ned av mini, men aldri offentlig slik at hele verden kan se.
 
Jeg har ikke Facebookappen på tlf lenger jeg. Har vel egentlig bare tenkt til å si det til folk jeg treffer eller snakker med. Bilder sendes gjennom snap og whatsapp da jeg bor i utlandet. Sist delte vi på Face halvveis i svangerskapet. Rart hvordan folk er så mye mindre aktiv der bare de siste årene.
 
Back
Topp