Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg synes det er fryktelig dårlig gjort, når man vet at en man står nær vil ha dette navnet.. Jeg hadde nok blitt skuffet selv, men hvis det glipper ut av oss og noen tar det før våres kommer til verden, kommer jeg til å kjøre på og finne et enda finere navnHvis jeg skal ha flere kommer jeg ikke til å dele.. Har 2 nære venninner som stjal navnet.. Så nope!
vi har bestemt navn og har delt det, dessverre... skulle ønske vi ikke hadde sagt noe. hadde vært litt kos å hatt for oss selv.Noen redde for at andre skal velge samme navn?
Her husket svigermor hvilket navn jeg likte men ikke min mor. Svigermor vet ikke at vi skal gå for det så venter med å si noevi har bestemt navn og har delt det, dessverre... skulle ønske vi ikke hadde sagt noe. hadde vært litt kos å hatt for oss selv.
Vet mange føler de blir presset veldig hvis de deler navnet de har valgt, eller de navnene de står i mellom. Så jeg skal holde på det så godt jeg kanVi har ikke bestemt oss for navn, men vi kommer ikke til å si hvilke alternativer vi har til noen før ungen er født. Synes sånt er kos å ha for oss selvveldig greit også å slippe negative kommentarer.. Når man først begynner å diskutere navn med andre får man alles meninger, og det orker jeg ikke
vi kommer uansett ikke til å bestemme oss 100% (tror jeg) før ungen er født, og det er dumt å ha fortalt alle et navn hvis vi skulle ombestemme oss. Eller ennå verre: fortelle hvilke to det står mellom, og så skal alle ha sterke meninger om hvilket vi må velge.