Dele navn eller holde det skjult?

Hvis vi bestemmer oss på forhånd kan jeg ikke tenke meg at vi verken klarer eller ønsker å holde det hemmelig. Vil selvfølgelig bli veldig lei meg om noen kommer med negative kommentarer, men kan ikke skjønne hvem det skulle være.

Jeg var så dum å delte mitt eneste ønskede navn med en i familien da hun var fra seg for at eksen hadde brukt navnet hun skulle ha. De fikk barn nesten samtidig, og jeg ble gravid i samme mnd som hennes barn ble født. Hva tror dere skjedde da det ble publisert navn på facebook? Arg!
Hilsen en som holder kortene tett mot brystet fra nå!

Hvis jeg skal ha flere kommer jeg ikke til å dele.. Har 2 nære venninner som stjal navnet.. Så nope!

Vi deler navn :) men vi legger ikke noe ut på FB før snuppa er født. Men spørr folk så sier vi det ")

Hvis jeg skal ha flere kommer jeg ikke til å dele.. Har 2 nære venninner som stjal navnet.. Så nope!
Jeg synes det er fryktelig dårlig gjort, når man vet at en man står nær vil ha dette navnet.. Jeg hadde nok blitt skuffet selv, men hvis det glipper ut av oss og noen tar det før våres kommer til verden, kommer jeg til å kjøre på og finne et enda finere navn :)

vi har bestemt navn og har delt det, dessverre... skulle ønske vi ikke hadde sagt noe. hadde vært litt kos å hatt for oss selv.
Her husket svigermor hvilket navn jeg likte men ikke min mor. Svigermor vet ikke at vi skal gå for det så venter med å si noe :)

Vi har ikke bestemt oss for navn, men vi kommer ikke til å si hvilke alternativer vi har til noen før ungen er født. Synes sånt er kos å ha for oss selv :) veldig greit også å slippe negative kommentarer.. Når man først begynner å diskutere navn med andre får man alles meninger, og det orker jeg ikke :p vi kommer uansett ikke til å bestemme oss 100% (tror jeg) før ungen er født, og det er dumt å ha fortalt alle et navn hvis vi skulle ombestemme oss. Eller ennå verre: fortelle hvilke to det står mellom, og så skal alle ha sterke meninger om hvilket vi må velge.

Vi blir nok å holde de heteste alternativene for oss selv til etter fødsel. De får jo vite så mye frem til da likevel

Vi har ikke bestemt oss for navn, men vi kommer ikke til å si hvilke alternativer vi har til noen før ungen er født. Synes sånt er kos å ha for oss selv :) veldig greit også å slippe negative kommentarer.. Når man først begynner å diskutere navn med andre får man alles meninger, og det orker jeg ikke :p vi kommer uansett ikke til å bestemme oss 100% (tror jeg) før ungen er født, og det er dumt å ha fortalt alle et navn hvis vi skulle ombestemme oss. Eller ennå verre: fortelle hvilke to det står mellom, og så skal alle ha sterke meninger om hvilket vi må velge.
Vet mange føler de blir presset veldig hvis de deler navnet de har valgt, eller de navnene de står i mellom. Så jeg skal holde på det så godt jeg kan :)

Jeg er livredd for det pga jeg hater navn som alle andre har, helt uaktuelt mitt barn skal være nr 3-4 i samme klasse/håndball lag som heter det samme.
Vi har en helt unik navn bare 48 heter i Norge og vi synes det er kjempe fint så redd når folk hører det så tenker de så fint og unik det må vår datter også hete -_-
Så deler med familie og noen venner som vi vet ikke tar det, men samtidig så blir det snart offentliggjort. Men her inne eks ville jeg aldri skrevet det, her kjenner ingen oss, så sjansen for at det blir "stjålet" er større

Tror nok vi også kommer til å holde det for oss selv til babyen kommer ut! :-) Er ikke bare bare å bli enige om et navn, og orker ikke at familie og venner blander seg inn i navnevalget! :-)

Alle driver og spør oss om vi har valgt navn ennå (det har vi ikke), men vet ikke egentlig om vi skal offentliggjøre navnet eller ikke når det eventuelt blir et navn. Har ikke tenkt på det :o

Back
Topp