Dele kjønnet, vite det, ikke vite det..?

Ønsker å vite kjønn, og kommer til å dele det:happy:
 
Jeg må vite. Har 3 gutter og vil være forberedt på kjønn sånn at jeg ikke går i 9 + mnd og evt tenker, tenk hvis det er en jente.. For så å bli litt skuffet. :hilarious: Bedre å rive av plasteret. Selvom jeg er klar på at jeg vil bare ha en baby uansett kjønn:Heartblue:Heartpink
 
Men hvis dette evt med et mirakel er en frisk jente. Hadde det vært veldig gøy å si enten at vi ikke fikk sett. Eller si det er en gutt :knegg:
 
Vi vil vite mer en gang å blir nok ikke å klare å holde det hemmelig lenge xsmile9 venter med å avsløre graviditet før julaften (13+2), men kjønnet ska familie og venner få vite med en gang :hello2:flower
 
Ønsker å ha det som en overraskelse denne gangen :D
 
Jeg tror nok ikke jeg klarer å ikke vite det, så ja, jeg vil vite :) Kommer nok ikke til å skjule det for andre heller, mer enn nok å holde på hemmeligheten om graviditeten nå :p
 
Usikker på hva mannen ønsker, men jeg syns det hadde vært gøy med en overraskelse fest slik at vi får vite kjønnet :Heartpink:Heartblue
 
Jeg vil vite, og kommer nok ikke til å holde det hemmelig. Men har ikke snakket med mannen om det enda
 
En del av meg har lyst til å la det bære en overraskelse på fødestua, men jeg kjenner meg selv og kommer til å være altfor nysgjerrig når vi er på OUL:joyful: Men om de ikke finner kjønnet sikkert da vil jeg kanskje akseptere det til fødselen?
 
Har egentlig lyst å leve med spenningen, men tror ikke mannen er enig:rolleyes: tror egentlig at nysgjerrigheten kommer til å ta overhånd på UL uansett:hilarious:
Om vi vil/får vite kjønn, så kommer det ikke til å være en hemmelighet for andre:joyful:

Har 2 døtre, så det hadde vært koselig med en liten gutt denne gangen:Heartblue men magefølelsen sier jente:Heartpink
 
Vi venter nr 3! Med første fortalte vi det med engang..
Med andre fikk vi legen som tok UL til å skrive det på en lapp og legge det i en konvelut som vi leverte til en fest butikk som lagde en diger eske med fargen som matchet kjønnet.. og denne esken ble da åpnet sammen med alle sammen.. nære og kjære..

Vi har en jente og en gutt fra før så vi har alt som trengs uansett kjønn så jeg tror vi har landa på at ingen skal vite det.. at det er en overraskelse til fødselen….

Jeg er vanligvis en kontroll freak så vi får se om jeg klarer å gå gravid alle 9 måneder uten å vite det :D
 
Vi vil nok vite det, men holder det for oss selv til fødselen. Koselig å ha våre egen lille hemmelighet bare mellom oss :love017
 
Vi venter nr 3! Med første fortalte vi det med engang..
Med andre fikk vi legen som tok UL til å skrive det på en lapp og legge det i en konvelut som vi leverte til en fest butikk som lagde en diger eske med fargen som matchet kjønnet.. og denne esken ble da åpnet sammen med alle sammen.. nære og kjære..

Vi har en jente og en gutt fra før så vi har alt som trengs uansett kjønn så jeg tror vi har landa på at ingen skal vite det.. at det er en overraskelse til fødselen….

Jeg er vanligvis en kontroll freak så vi får se om jeg klarer å gå gravid alle 9 måneder uten å vite det :D
Samme plan som jeg har! Har ikke snakket med mannen om det da, men det får han bare bli med på :p Ser for meg at det enten blir superspennende på fødestua eller så gir vi blanke F når fødselen omsider er over :hilarious: Har begge kjønn fra før, og har ingen formening eller ønske denne gangen ❤️
 
Back
Topp