Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme som jeg har tenkt! Vi er åpne om graviditeten tidlig, og da ønsker jeg å holde noe mellom oss, og bare ossVi vil nok vite det, men holder det for oss selv til fødselen. Koselig å ha våre egen lille hemmelighet bare mellom oss
Samme plan som jeg har! Har ikke snakket med mannen om det da, men det får han bare bli med på Ser for meg at det enten blir superspennende på fødestua eller så gir vi blanke F når fødselen omsider er over Har begge kjønn fra før, og har ingen formening eller ønske denne gangenVi venter nr 3! Med første fortalte vi det med engang..
Med andre fikk vi legen som tok UL til å skrive det på en lapp og legge det i en konvelut som vi leverte til en fest butikk som lagde en diger eske med fargen som matchet kjønnet.. og denne esken ble da åpnet sammen med alle sammen.. nære og kjære..
Vi har en jente og en gutt fra før så vi har alt som trengs uansett kjønn så jeg tror vi har landa på at ingen skal vite det.. at det er en overraskelse til fødselen….
Jeg er vanligvis en kontroll freak så vi får se om jeg klarer å gå gravid alle 9 måneder uten å vite det