Lillemy <3
Første møte med forumet
Hei! Vi har prøvd å bli gravide i 2 år, uten hell. ble henvist til gyn. med god «peiling» på kvinnesykdommer. Etter ultralyd og fysisk sjekk ser alt normalt ut, alle blodprøver er bra sædkvalitet er det heller ikke noe galt med. jeg fikk beskjed om å prøve femar for å fremprovosere eggløsning. De første to prøveperiodene har jeg ikke hatt eggløsning. Er på pp3 - skal til legen å ta blodprøve for å sjekke etter EL på tirsdag. Har enda ingen tegn til eggløsning, tar tester hver dag. Femar sliter skikkelig på psyken min, og jeg håper egentlig å ikke gå på det en mnd til..
Har noen lignende erfaring med femar? Vet noen som vil skje videre? Vil det være muligheter for andre medisiner? Evt når blir det prøverør som er alternativ? Hva kan grunnen være til at jeg ikke har EL? Jeg har egentlig alltid hatt en normal, fast syklus. Jeg kan egentlig veldig lite om dette. Gynekologen min er travel og sur jeg vet ikke en gang hva spørsmål jeg kan stille... kan ikke sende mail.. prøver meg på spørsmål her..
Dette er så utrolig ensomt blir gal av å google også..
Har noen lignende erfaring med femar? Vet noen som vil skje videre? Vil det være muligheter for andre medisiner? Evt når blir det prøverør som er alternativ? Hva kan grunnen være til at jeg ikke har EL? Jeg har egentlig alltid hatt en normal, fast syklus. Jeg kan egentlig veldig lite om dette. Gynekologen min er travel og sur jeg vet ikke en gang hva spørsmål jeg kan stille... kan ikke sende mail.. prøver meg på spørsmål her..
Dette er så utrolig ensomt blir gal av å google også..