Gratulerer med overstått OUL og halvveis overstått svangerskap
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ble flyttet 5 dager frem, fra 18.1 til 13.1. Vet også nøyaktig når jeg hadde el pga temping. Men har forstått det sånn at de vokser litt forskjellig i starten, noen vokser fortere enn andre. Så han nok målt rett han legenJaja..halvvegs då!;D han sa egentli 21.1 ut frå målingene,men sio eg sjekka el me cb meina eg at el ikkje va før 2.5.. Altså egentli litt feil me denna terminen og.. Meeen men..tippa mini kjem te å holda seg i magen øve tio uansett!
Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
Jeg ble flyttet 5 dager frem, fra 18.1 til 13.1. Vet også nøyaktig når jeg hadde el pga temping. Men har forstått det sånn at de vokser litt forskjellig i starten, noen vokser fortere enn andre. Så han nok målt rett han legensykehuset går ut ifra terminen han har satt.
Veldig kjekt å bli flytta den veienJa, da e sant!eg har no egentli belaga meg på slutten av januar, ikkje hengt meg so mykje opp i dato.. Va da i begynnelsen, men sånn e da vel allti..;-) Men ekstra kjekt å plutselig vera halvvegs!
Funke for meg..;-)
Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
Veldig kjekt å bli flytta den veienfå av oss som blir det har jeg lagt merke til