Deeeet bob-bob-bob-bob-bobler inni meeeg! :D

Hva er RLE? :p

<3 Garm Leon <3 Får en liten prins! OUL-termin 18. Januar 2015 <3

Der va eg heima og strålande nøgd me dagens ul!;) 75% jenta, men liten bestemt mini la seg me ryggen te heila tio..:-P Pappen; "da der har ho frå deg vertfall!".. Hehe.. Søøt!:D fekk og veta at morkako låg framme, da eg og trudde sio eg ikkje har kjent so mykje bevegelse..:-) Han flytta meg og litt på termin, te den 24.. Trur eg hadde 26 før.. Heh.. Må sjekka opp i da!:p

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

Herlig :)
Grattis me frisk bebis.. så får vell tiden vise om 75% stemmer :D

---------------------------------------
♡ Vi venter nummer 3 ♡
☆Januar 2015☆

Takk takk!:) Glede meg te mini kjem ut!:D Fekk tilbud om å komma inn to mnd før termin, men enn so lenge ska eg klara å tolma meg..:-P får sjå om eg må innom me tio.. Men trur me klare oss uten.:-) vertfall godt å sjå ho sprella godt inni der :-) <3

Der va eg heima og strålande nøgd me dagens ul!;) 75% jenta, men liten bestemt mini la seg me ryggen te heila tio..:-P Pappen; "da der har ho frå deg vertfall!".. Hehe.. Søøt!:D fekk og veta at morkako låg framme, da eg og trudde sio eg ikkje har kjent so mykje bevegelse..:-) Han flytta meg og litt på termin, te den 24.. Trur eg hadde 26 før.. Heh.. Må sjekka opp i da!:p

Gratulerer ^^ jeg har også morkaken forran, sparkene blir bare mere og mere tydligere. Så er vell ikke lenge før du også kjenner de tydelig :)

Altså.. Han gav meg termin 24.1, ka e eg i dag då? 19+4? 20+0?.. :p på BV appen har eg hatt 27 som termin, og e då 19+4 i dag.. Men når eg sette den på 24 te termin e eg 20+0 i dag..?!.. :p hjernen har skrudd seg av..:-P

Altså.. Han gav meg termin 24.1, ka e eg i dag då? 19+4? 20+0?.. :p på BV appen har eg hatt 27 som termin, og e då 19+4 i dag.. Men når eg sette den på 24 te termin e eg 20+0 i dag..?!.. :p hjernen har skrudd seg av..:-P

20+0 skal være rett det :)

Jaja..halvvegs då!;D han sa egentli 21.1 ut frå målingene,men sio eg sjekka el me cb meina eg at el ikkje va før 2.5.. Altså egentli litt feil me denna terminen og.. Meeen men..:-P tippa mini kjem te å holda seg i magen øve tio uansett!:p

Back
Topp