De tennene..

SingerAlite

Gift med forumet
VIP
Novemberlykke 2015
Nå lengter jeg litt veldig etter en god natts søvn her [emoji14] ser at poden har fått to jeksler oppe nå (en på hver side), de har nettopp brutt gjennom og han er desperado på biting, men når han biter, så hyler han til og får vondt virker det som. Sikkert veldig sårt og ømt. Babydent fra mam har fungert veldig effektivt frem til nå. Lurer på om noen har tips eller råd? Kjøleskapskalde ting fnyser han på nesen av..

Har dessverre ingen gode råd - eneste som 'hjelper' når det står på som verst ser ut til å være pupp. Da roer han seg

Har dessverre ingen gode råd - eneste som 'hjelper' når det står på som verst ser ut til å være pupp. Da roer han seg
Er en stund siden ammeslutt her :( kan jeg få låne en pupp? [emoji14] huske med meg selv, det går greit at alt kommer på en gang.. blir fortere ferdig på den måten

Er en stund siden ammeslutt her :( kan jeg få låne en pupp? [emoji14] huske med meg selv, det går greit at alt kommer på en gang.. blir fortere ferdig på den måten
Ja, er vel mest en vanskelig periode akkurat nå, og så blir det bedre :) enklere alt nå enn en og en ^^

(Kunne sikkert fått låne altså, men kanskje ikke det mest praktiske å sende i posten ;) )

Ja, er vel mest en vanskelig periode akkurat nå, og så blir det bedre :) enklere alt nå enn en og en ^^

(Kunne sikkert fått låne altså, men kanskje ikke det mest praktiske å sende i posten ;) )
Krysser fingrene for at det er over fort og gæli :) pupper på avveie i posten hadde vært noe [emoji14]

Vi gir paracet om natten når det står på som verst, så får hun iallefall sovet godt :)

Har prøvd paracet uten hell, var innom apoteket i går for å hente ut mme til han, og da fikk jeg tips om nurofen 1 time før leggetid. Den hadde effekt og vi har endelig hatt en tålig rolig natt :)

Back
Topp