Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aldri hørt om! Men jeg kan formidle et ønske om det til moderatorKom over en tråd inne på juni 14 og ser at mange der har sånn "sommerfulglene<3" banner/signatur under profilbilde.. Nysjerrige meg prøvde å søke det opp og fant en tråd der det står at de som er med i den hemmelige gruppen fikk sånn.. Hvorfor har ikke vi det evnt?![]()
Aldri hørt om! Men jeg kan formidle et ønske om det til moderator
Sent from my iPhone using BV Forum
Det var slik vi har nå du mente?var dette jeg kom over.. http://forum.babyverden.no/threads/sommerfuglene-3.1658989/ kanskje litt enklere å forstå da..![]()
Jupp, stiligDet var slik vi har nå du mente?![]()
Hvor lenge er det igjen? Jeg kan ikke se profilen din!Venter også på at den første mnd har gått...
11.Hvor lenge er det igjen? Jeg kan ikke se profilen din!
Jeg har sendt forespørsel til moderatorVil gjerne ha tilgang. Tror jeg oppfyller kriteriene.![]()
Tilbakemelding fra moderator om at du må være litt mer aktiv på april2014, før du får tilgang.Vil gjerne ha tilgang. Tror jeg oppfyller kriteriene.![]()
Tilbakemelding fra moderator om at du må være litt mer aktiv på april2014, før du får tilgang.
Du har begrenset innsyn på profilen din, så jeg kommer ikke inn å ser innleggene dine! Men enten har du skrevet for få innlegg inne på april14 eller så har du vært for lite aktiv, det står at man skal ha et vist minimum antall innlegg i mnd! Det var moderator som skrev at du måtte være mer aktiv, å det er hun som har telt over innleggene dineOk, så da stemmer det jo ikke at man kan være med når man oppfyller kriteriene på lista? Er ikke så veldig nøye for meg å bli med i den gruppa, men synes det blir teit å ha en liste med kriterier som tydeligvis ikke er utfyllende.
Du har begrenset innsyn på profilen din, så jeg kommer ikke inn å ser innleggene dine! Men enten har du skrevet for få innlegg inne på april14 eller så har du vært for lite aktiv, det står at man skal ha et vist minimum antall innlegg i mnd! Det var moderator som skrev at du måtte være mer aktiv, å det er hun som har telt over innleggene dine
Når er terminen din? Finner deg ikke på terminlista :/Nappy, ganske sikker på at jeg har over 50 innlegg nå![]()