De som vil være med på skjult forum OG har rett på det,

Kom over en tråd inne på juni 14 og ser at mange der har sånn "sommerfulglene<3" banner/signatur under profilbilde.. Nysjerrige meg prøvde å søke det opp og fant en tråd der det står at de som er med i den hemmelige gruppen fikk sånn.. Hvorfor har ikke vi det evnt? :)

Kom over en tråd inne på juni 14 og ser at mange der har sånn "sommerfulglene<3" banner/signatur under profilbilde.. Nysjerrige meg prøvde å søke det opp og fant en tråd der det står at de som er med i den hemmelige gruppen fikk sånn.. Hvorfor har ikke vi det evnt? :)
Aldri hørt om! Men jeg kan formidle et ønske om det til moderator :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Sukk... Nå må jeg bare veeeeente på at den første mnd har gått. Skjer det mer på det skjulte-kjempespennende-hemmelige forumet eller? Ps. Hva står MIA for? Mødre i april? Litt lamt, er det ikke? (Jo jeg vet det også betyr missingin action)

Tror det står for mamma-i-april :) Da er det ikke lenge til du får være med i det super spennende skjulte forumet da ;)

Venter også på at den første mnd har gått...

Vil gjerne ha tilgang. Tror jeg oppfyller kriteriene. :)
Tilbakemelding fra moderator om at du må være litt mer aktiv på april2014, før du får tilgang.

Tilbakemelding fra moderator om at du må være litt mer aktiv på april2014, før du får tilgang.

Ok, så da stemmer det jo ikke at man kan være med når man oppfyller kriteriene på lista? Er ikke så veldig nøye for meg å bli med i den gruppa, men synes det blir teit å ha en liste med kriterier som tydeligvis ikke er utfyllende.

Ok, så da stemmer det jo ikke at man kan være med når man oppfyller kriteriene på lista? Er ikke så veldig nøye for meg å bli med i den gruppa, men synes det blir teit å ha en liste med kriterier som tydeligvis ikke er utfyllende.
Du har begrenset innsyn på profilen din, så jeg kommer ikke inn å ser innleggene dine! Men enten har du skrevet for få innlegg inne på april14 eller så har du vært for lite aktiv, det står at man skal ha et vist minimum antall innlegg i mnd! Det var moderator som skrev at du måtte være mer aktiv, å det er hun som har telt over innleggene dine :)

Du har begrenset innsyn på profilen din, så jeg kommer ikke inn å ser innleggene dine! Men enten har du skrevet for få innlegg inne på april14 eller så har du vært for lite aktiv, det står at man skal ha et vist minimum antall innlegg i mnd! Det var moderator som skrev at du måtte være mer aktiv, å det er hun som har telt over innleggene dine :)

Forstår at dette ikke er ditt ansvar. :) Men da vil jeg gjerne ha svar fra moderator på hvilke kriterier jeg ikke oppfyller? Så vidt jeg kan se oppfyller jeg alle de fire som står i det første innlegget her. Når det gjelder hvor aktiv jeg har vært i det siste, aner jeg ikke, får bare opp de fem siste innleggene mine når jeg ser på profilen min nå.

Nappy, ganske sikker på at jeg har over 50 innlegg nå :)
Når er terminen din? Finner deg ikke på terminlista :/

Back
Topp