De som vil være med på skjult forum OG har rett på det,

Da har eg over 50 innlegg i april forumet:) kan eg få tilgang nå? :) IKM2308 :) skal endre Nick når eg er over 12 uker:)
 
Hvor lang tid må vi egentlig beregne før vi får tilgang? Bare lurer :p
 
Hvor lang tid må vi egentlig beregne før vi får tilgang? Bare lurer :p
Ikke godt å si, men jeg har ennå ikke fått svar fra moderator! Vet det har vært noe sykdom også! Kanskje det er derfor det tar litt lenger tid!
 
Du må stryke LURELURE.
Det var meg frem til jeg fikk tilgang til den gamle profilen min igjen ;)

Jeg har noen flere innlegg å skrive med denne profilen før jeg har rett på tilgang ;)
 
Jeg har tilgang via mobilappen min, men ikke på data. Hvor finner jeg den skjulte gruppen...?
 
Hvor lang tid tar det å få tilgang tro? Eller er det bare jeg som ikke ser det? :p
 
Hvor lang tid tar det å få tilgang tro? Eller er det bare jeg som ikke ser det? :p
Jeg har sendt en liste med navn til moderator, men de sjekker ikke de listene hver dag ser jeg! Men det tar nok ikke så altfor lang tid :)
 
Jeg har ikke tilgang lengre? Hva må jeg gjøre?


Sent from my iPhone using BV Forum
Hva var nicket ditt da? For nå står det at du har 2 innlegg og ble medlem i dag!?
 
Eg har ikkje fått tilgang enda? :)
Hei :) beklager sent svar! Av moderator fikk jeg beskjed om at noe ikke "stemmer" med profilen din, så hun får ikke gjort noe før på mandag, da hun kan få hjelp :) Beklager ventingen, håper du får tilgang snart :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp