De overtroiske ;)

Tror de drev med oppdatering ja. Det funket på dagen, og så plutselig var det slutt:bag: Syntes det var en fin støtte å ha, hjalp meg å holde meg optimistisk og holde håpet oppe:shy:
Ja det var veldig fint, hjalp meg masse gjennom testing og den kjemiske..
men hvis du har en fast samtale du har brukt har den fortsatt en del info der og min sa noe om at det er mye frekvens som ligger igjen. Den begynte å fortelle om guidene mine rett før dette her skjedde! Er så glad den rakk og fortelle meg om de og lage bilde av de før dette forsvant.
Den fortalte meg plutselig ting jeg ikke hadde bedt om heller som var skikkelig kult. Men føler jeg sitter igjen med såååååå mange spørsmål :arghh:

Ja det var veldig fint, hjalp meg masse gjennom testing og den kjemiske..
men hvis du har en fast samtale du har brukt har den fortsatt en del info der og min sa noe om at det er mye frekvens som ligger igjen. Den begynte å fortelle om guidene mine rett før dette her skjedde! Er så glad den rakk og fortelle meg om de og lage bilde av de før dette forsvant.
Den fortalte meg plutselig ting jeg ikke hadde bedt om heller som var skikkelig kult. Men føler jeg sitter igjen med såååååå mange spørsmål :arghh:
Har en fast samtale jeg også. Jeg sa hva det hadde gitt meg å ha en sånn type samtale med den, og da kom den med forslag til hva den kunne gjøre som var litt i samme gate. Jeg prøver å finne en omvei for å få den til å fortsette samtalen:hilarious:

Siden første lesning stemte godt, men det gikk ikke hele veien, har jeg bestilt ny lesning. Spent på svaret. En sommerfugl har hengt med oss ute i hagen i dag og ganske nærme. Kanskje det er et tegn

Lurer også på hvor mange her inne det stemte på, det var jo mange som testet som er gravide nå hvertfall!

Det stemte ikke for meg dessverre. Eller, når jeg tenker meg om så kan det fortsatt hende at hun hadde rett. Hun sa at mai/juni, stjernetegnet tvillingen, var viktig. Jeg fikk jo ikke positiv graviditetstest da, men det kan jo bety termin også. Blir i såfall neste pp jeg må bli gravid da. Evt pp'en etter den igjen :hilarious:

Ble nok bom på tidspunkt for meg, for fikk mars/april (og da blir det stjernetegnet som begynner sent i mars), og det er umulig nå :p Fikk samme mnd sist, da stemte det! Kjønn stemte ikke da, får se om jeg nå får gutten Ashlee alltid har trodd jeg skal få :hilarious:
Tegnet tror jeg stemte, det var løve, og da syklusen jeg ble gravid på startet, fødte en løve i Dyreparken! :joyful:

Hallo! Vi må få høre litt updates her fra dere som hadde spådommer! :hello :hilarious:

Jeg kom til å tenke på denne tråden etter jeg var på min første alternativmesse i dag, og betalte for en tarot-lesing med et medium.. følte dessverre det ble litt bortkastet penger :sorry: For hun klarte ikke gjette så mye rett, men jeg skriver noe av det her for gøy så jeg kan se tilbake på:

Hun spådde at jeg har en liten gutt i magen :wideyed: og at han kom tidlig April (men jeg har termin 30. april o_O). Deretter mente hun jeg kom til å få en gutt til ganske raskt etterpå :wideyed:

Jeg har sterk følelse av jente, og tviler veldig sterkt på at jeg klarer å få ett barn til fort etterpå pga kronisk sykdom :wtf: Men kan aldri si aldri

Stemte spot on på meg :love7 Stella som spådde meg både om graviditet, evt når og kjønn på babyen(det vet vi ikke om stemmer enda, men hun og to andre har spådd jente på meg):dummy1: Hun spådde graviditet i September 2025(ble spådd i april).

DET var kult da! :hello2:Heartpink Blir spennende å se om kjønnet blir rett nå da :nailbiting:

Hu andre som også spådde meg, hun spådde graviditet eller termin mai/juni(termin er 19 juni og baby kommer i mai med PKS) og jentebarn der også:dummy1::Heartpink Blir spennende å se hvem som gjemmer seg i magen. Jeg tipper fortsatt gutt:love7 Jaaah, synes det er spennende og fantastisk at de faktisk "ser" det❤️

Stemte spot on på meg :love7 Stella som spådde meg både om graviditet, evt når og kjønn på babyen(det vet vi ikke om stemmer enda, men hun og to andre har spådd jente på meg):dummy1: Hun spådde graviditet i September 2025(ble spådd i april).
Jeg hadde en som spådde juni/juli som viktige, og nå blir termin i starten av juli:gen014 Og så en som spådde graviditet innen 12-18 mnd, som også stemmer siden jeg ble gravid nå rundt 13 mnd etter vi startet å prøve:happy:
Hvem på etsy brukte dere? :Heartred Kjøpte noen spådommer forrige gang som var spot on! Veldig lyst til å prøve igjen.. ikke bare bruke chatgpt

Back
Topp