De magiske 12

mars-mirakel

Blir kjent med forumet
hei! Da tørr jeg for første gang i dette svangerskapet begynne å håpe og tro at vi venter et lite mirakel i juni har tidligere hatt 3 spontanaborter, hvorav 2 var MA.4 mislykkede prøverørsforsøk og har vært prøvene i snart 7 år... På mirakuløst vis ble jeg plutselig gravid!! Var på ultralyd i uke 7 og var på ultralyd i dag og fikk bekreftet at det fortsatt er liv der inne!!så da er det vel på tide å flytte inn her til dere i "juni15"! Jeg er 12+2 uker på vei og har foreløpig termin 18 juniog ingen barn fra før...

hei! Da tørr jeg for første gang i dette svangerskapet begynne å håpe og tro at vi venter et lite mirakel i juni har tidligere hatt 3 spontanaborter, hvorav 2 var MA.4 mislykkede prøverørsforsøk og har vært prøvene i snart 7 år... På mirakuløst vis ble jeg plutselig gravid!! Var på ultralyd i uke 7 og var på ultralyd i dag og fikk bekreftet at det fortsatt er liv der inne!!så da er det vel på tide å flytte inn her til dere i "juni15"! Jeg er 12+2 uker på vei og har foreløpig termin 18 juniog ingen barn fra før...

Gratulerer så mye og velkommen hit :) For en sterk historie! 7 år er lenge å vente. Så bra at det endelig er din tur :) Hvordan er formen?

Gratulerer så mye!! Så godt for dere at det endelig er deres tur <3 og velkommen hit :)

Takk!Formen er ikke helt på topp.. Brekninger og hodeverk,tett nese,er vel det som er de største plagene om dagen...også er jeg mye trøtt,så det blir mye hviling i sofaen.. Hehe vi håper virkelig det er vår tur nå.. Det har vært noen lange år!

Gratulerer og velkommen inn hit! Denne gangen skal det gå bra :)

Gratulerer så mye. Dette er nok deres lille junimirakel <3 Velkommen til oss

Kjenner jeg blir så glad på deres vegne! Har selv akkurat passert 12 uker, etter litt ekstra utfordringer. Det må være lov å kjenne på gleden! Gratulerer!

Hipp hurra og hjertelig velkommen!! Er selv langslitere, og synes det er så flott å høre om flere som får drømmen oppfylt nå!! <3

Så fantastisk! :D Gratulerer så masse! :)

Da er det endelig min tur å juble for 12 uker! :happy093Måtte faktisk lete etter denne tråden, så de fleste har vel kommet lengre enn denne milepælen, men nå ble det altså endelig min tur :alien

Gratulerer så hjertens mye <3

Back
Topp