De gravidjeansene på HM...

Gæmmis

Elsker forumet
Er det bare meg, eller er de små i størrelsen? Prøvde str 38 i de, og jeg passer ALLTID den størrelsen, men de buksene fikk jeg ikke over rumpa[&o] Ble deppa ja, giddet ikke prøve 40 engang, enda de var dødsstilige (det er de slitte lyseblå, de til 349 kroner).

Sier ikke det er noe galt i å gå opp til str 40 altså, men når man er gravid og en smule hormonell og gjerne vil inn i den buskestørrelsen man har brukt de siste tre årene, DA føles det galt[:-]

Men altså... Kanskje skal jeg bare krype til korset... Jeans kommer jeg jo til å trenge før eller senere!

Litt kanskje, men ikke veldig. Man utvider seg jo litt under et svangerskap da...[8D] Bruker 40 vanligvis, og mine olabukser fra hm er trange. Dette er ikke de lyse, men et par mørke fra sist svangerskap.
Ei venninne kjøpte de buksene du mest sannsynligvis prøvde, hun måtte gå opp en str. [:)]

ORIGINAL: Mirus

Litt kanskje, men ikke veldig
. Man utvider seg jo litt under et svangerskap da...[8D] Bruker 40 vanligvis, og mine olabukser fra hm er trange. Dette er ikke de lyse, men et par mørke fra sist svangerskap.
Ei venninne kjøpte de buksene du mest sannsynligvis prøvde, hun måtte gå opp en str. [:)]

Hehe, jeg vil jo helst høre at de er VELDIG små i størrelsene[8D]

Får vel kanskje prøve de i 40 da... Synes de er herlige!

Jeg kjøpte meg to uprøvde mammajeans fra hm, og det var bare den ene som passet.....den andre fikk jeg ikke over lårene engang.....så de varierer VELDIG i størrelsen..

Syntes de er VELDIG små jeg. Er helt enig, måtte opp en str og selv den var trang over rompa.
ORIGINAL: Gæmmis

ORIGINAL: Mirus

Litt kanskje, men ikke veldig
. Man utvider seg jo litt under et svangerskap da...[8D] Bruker 40 vanligvis, og mine olabukser fra hm er trange. Dette er ikke de lyse, men et par mørke fra sist svangerskap.

Hehe, jeg vil jo helst høre at de er VELDIG små i størrelsene[8D]

Får vel kanskje prøve de i 40 da... Synes de er herlige!

De var litt trangere på meg også!
Men de er skikkelig gode, så driter i størrelsen jeg da[:)]

de er litt trange, men vider seg litt ut når man bruker de. kjempegode!!!!!

ORIGINAL: Sølvdugg

den jeg kjøpte der er veldig liten i størrelsen.....[:@] jeg måtte opp to størrelser...og dere kan jo tenke dere hva denne hormonelle dama følte da[:(][:(][:(](hehe)

Ja sant, egentlig burde man jo bare drite i det forfengelige tullet og kjøpe en god bukse som passer[:D] Meeen, så er det liksom et eller annet som går galt på veien der[:D]

Jeg kjøpte denne fra hm,superfornøyd.[;)]...passa 38 men valgte 40 så har jeg bedre plass fremover[:D]

http://img13.imageshack.us/i/dxl7557050574000721735.jpg/

ORIGINAL: *Frøken Strøken*

Kjøpte de lyseblå du snakker om, måtte opp 2 størrelser!!!!!

Dødssmå i størrelsen spør du meg!!!

*veldig, veldig lettet*

Tusen takk[:D]

De var veldig små i størrelsen. Jeg bruker vanligvis S og jeg måtte ha L. Begynte nesten å grine, men måtte ha en bukse. Hormoner og prøving av klær passer dårlig sammen![:'(]

ORIGINAL: JeanetteB

De var veldig små i størrelsen. Jeg bruker vanligvis S og jeg måtte ha L. Begynte nesten å grine, men måtte ha en bukse. Hormoner og prøving av klær passer dårlig sammen![:'(]

Ja, det er helt sikkert!

ORIGINAL: Ephexita

De er helt syykt små i strl!!
Jeg tok 2 strl større enn jeg pleier og den jævla buksa stoppa på låra!!
spes den lyse fine var ekstra ekkel..

Jeg har testa litt jeg da, og funnet ut at mammaklærne faktisk er mindre i strl enn resten av  klærne deres.
Tok meg en heftig tlf litt opp i hieratkiet der og kjefta og smalt...
Synes det er forjævlig at de ikke faktisk lager kanskje pittelitt ekstra plass til rumpe og lår, istedenfor å krympe buksene..

Ja for pokker, det er jo i strid med enhver logikk!

Jeg har kun en lin mamma bukse fra hm og den er enorm i størrelsen....
Ellers så har jeg kun dongeri mamma bukse fra lindex...

Var å prøvde gravidjeansene på H&m i går og ja de er små i str.

ORIGINAL: Ephexita

De er helt syykt små i strl!!
Jeg tok 2 strl større enn jeg pleier og den jævla buksa stoppa på låra!!
spes den lyse fine var ekstra ekkel..

Jeg har testa litt jeg da, og funnet ut at mammaklærne faktisk er mindre i strl enn resten av  klærne deres.
Tok meg en heftig tlf litt opp i hieratkiet der og kjefta og smalt...
Synes det er forjævlig at de ikke faktisk lager kanskje pittelitt ekstra plass til rumpe og lår, istedenfor å krympe buksene..

Jeg har kjøpt akkuratt maken - de er kjempefine! [:)]

Tror også de er litt små, iallefall over hoftene. Kjøpte 36, bruer 34/36 ellers. Men kjenner den strammer litt over hoftene, og magestykket er skikkelig stramt over min bulende mage [8D]

det var så mye snakk om de her, og jeg liker de lyse så godt, så da bestilte jeg likesågodt et mørkt par på hm.com.... jadda :)

Back
Topp