De gravidjeansene på HM...

ORIGINAL: januarbebis

Jeg kjøpte denne fra hm,superfornøyd.[;)]...passa 38 men valgte 40 så har jeg bedre plass fremover[:D]

http://img13.imageshack.us/i/dxl7557050574000721735.jpg/

Samme på meg - tok str 40 som er litt løs over rumpa, for jeg blir vel ikke mindre..
Prøvde en Slim-fit modell.. da var str 4o altfor trang!!!

Men har før opplevd å prøve et skjørt og måtte opp 3 str så det kjøpte jeg selvsagt ikke!!
Så tror størrelsene generellt er F*** på bla H&M

hoho, nå har jeg mottatt en mørk versjon av buksa også. den var kjempefin!!

var litt spent på om størrelsen passa, siden den har annen farge. ofte er de mørke buksene litt trangere, men passa med akkurat samme størrelsen..

Jeg kjøpte størrelse 38, sitter ganske stramt. Men har vel blitt litt breiere over baken nå. Merker jeg har sånn typisk jente mage for jeg legger på meg på sidene og det gjorde jeg ikke med gutten vår. Godt det er strech bukser:) Må kjøpe et par bukser til tror jeg. Nå begynner jeg å føle meg gravid assa...

Huff... Jeg ser det er fler enn meg som har problemer med mammaklær!! Og da spesielt jeans... Jeg tror du skal lete lenge etter noen som lengter sååå etter å gå i jeans som meg nå! Og jeg må til vanlig bruke store str så dere kan tenke dere!! MEEEEN! Så fant jeg noe artig på nettet! (Ære være internett altså!) Belly belt!

http://www.alexi.no/product_info.php?cPath=1_1105&products_id=5903

Er du som meg, så passer fortsatt de gamle jeansene bortsett fra over magen... Da er jo dette genialt!!! [:D]
Jeg har bestilt meg og gleder meg over å kunne bruke jeans igjen!

ORIGINAL: Gæmmis

Hehe, jeg vil jo helst høre at de er VELDIG små i størrelsene[8D]

Får vel kanskje prøve de i 40 da... Synes de er herlige!

De er EKSTREMT små i str. Jeg må opp MINST 8 str!!

[8D]

Har nå bestilt både den lyse og den mørke buksen på HM.com. Sist jeg prøvde bukse derfra kom jeg inn i 40, så bestilte 44 for å prøve å være på den sikre siden.. Men vi får se.. Har gått opp noen kg til etter første forsøk, så er bare å vente i spenning til den lyse kommer i posten i neste uke [8D] Håper virkelig den passer.. Savner å gå i dongeri!!

Jeg har kjøpt den mørke noen postet bilde av. Er vanligvis en 38-er jeg også, men måtte kjøpe i 40. Nå må det sies at jeg nok ikke BARE har lagt på meg på magen de siste ukene [;)]

MEN: buksa har masse stretch, og allerede etter én dags bruk var den ganske vid, og jeg tror ikke den kommer til å holde fasongen særlig godt, selv etter vask. Den ser rett og slett ut som den vil bli ganske slaskete [:@]

Jeg liker egentlig ikke hm-buksene særlig godt fra før heller. Synes de er rare i fasong og holder seg dårlig. Skulle ønske only hadde mammabukser! [:D]

Back
Topp