Den har jeg også fått av mange! Og for det meste er det godt voksne mennesker. Gammeldags..Mamma ba meg om å la den nyfødte babyen gråte en stund før jeg tok ham opp. Ellers ble han visst bortskjemt. Makan til tøv!!!! En nyfødt gråter av en grunn!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den har jeg også fått av mange! Og for det meste er det godt voksne mennesker. Gammeldags..Mamma ba meg om å la den nyfødte babyen gråte en stund før jeg tok ham opp. Ellers ble han visst bortskjemt. Makan til tøv!!!! En nyfødt gråter av en grunn!!
Veldig gammeldags, og godt at verden har kommet videreDen har jeg også fått av mange! Og for det meste er det godt voksne mennesker. Gammeldags..
Skjønner ikke hva som får dem til å tro det! Man kan jo ikke bli bortskjemt av kjærlighet!!Det der sa svigermor til meg også![]()
"De har godt av å gråte litt" sa hun til meg. Ehm nei!
Ikke sant. Svigermor hadde passet frøkna en gang, så kom vi for å hente henne så lå lille frøkna mi i vogna å gråtSkjønner ikke hva som får dem til å tro det! Man kan jo ikke bli bortskjemt av kjærlighet!!
Bullshit og bullshit.. Har selv valgt og kjøpe inn en pakke med ferdig mme i tilfelle amminga skjærer seg på et tidpspunkt. Mye som kan skje, og i verste tilfelle sitter man der med en sulten baby.. Jeg har heldigvis sluppet å bruke dem daHa en flaske med mme på lur, for plutselig får du økedøgn. Bullshit! Har aldri hatt et eneste økedøgn
Helt enig!Veldig gammeldags, og godt at verden har kommet viderejeg klarer ikke å høre på baby gråt uten å føle akutt behov for å trøste hvertfall
kjærlighet blir man ikke bortskjemt av
❤
Hæ? Sa nånn virkelig sånn til deg?alle mister barnet ned fra stellebordet eller i gulvet før eller siden. men så lenge de griner så går det fint!
ja!Hæ? Sa nånn virkelig sånn til deg?
Atte det var hvafornoe sa du??alle mister barnet ned fra stellebordet eller i gulvet før eller siden. men så lenge de griner så går det fint!
Aldri hørt makan
Ha en flaske med mme på lur, for plutselig får du økedøgn. Bullshit! Har aldri hatt et eneste økedøgn
Jeg fikk beskjed om at det styrket lungeneDet der sa svigermor til meg også![]()
"De har godt av å gråte litt" sa hun til meg. Ehm nei!