Sleepwalker
Elsker forumet
Spille musikk på rommet om natten så baby skulle bli vant til lyder!
haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
At man glemte smertene ved fødsel
...not yet![]()
Mme ved økedøgn er jo å be om problemer med amminga. Økedøgn er jo for å tilpasse å tilpasse mors mengde melk med barnets behov! Mme ødelegger jo det da.Ha en flaske med mme på lur, for plutselig får du økedøgn. Bullshit! Har aldri hatt et eneste økedøgn
At det skjærer seg er noe annet enn økedøgn. Ved økedøgn ødelegger du hele greia ved å gi mme. (og desverre er det fortsatt mange som likevel begynner med delamming og/eller går over til mme fordi de ikke får rett veiledning i grunnleggende ting)Bullshit og bullshit.. Har selv valgt og kjøpe inn en pakke med ferdig mme i tilfelle amminga skjærer seg på et tidpspunkt. Mye som kan skje, og i verste tilfelle sitter man der med en sulten baby.. Jeg har heldigvis sluppet å bruke dem da![]()
Heldigvis har i alle fall de to eldste ikke falt ned endaalle mister barnet ned fra stellebordet eller i gulvet før eller siden. men så lenge de griner så går det fint!
Ja, fant ut det etterhvert jeg også.Mme ved økedøgn er jo å be om problemer med amminga. Økedøgn er jo for å tilpasse å tilpasse mors mengde melk med barnets behov! Mme ødelegger jo det da.
(jeg har alltid for mye melk så jeg har heller ikke økedøgn, ungen mer bare vokser seg inn i tilbudet....)
Mannen min er sånn "det blir bedre" "det går over" hjelper ikke en tøddel!Når man som gravid, spydde daglig, gikk ufrivillig ned i vekt, lå i senga med migrene daglig, gikk på krykker for bekkenløsning, fikk beskjed om å bare tenke positivt så ble alt så bra rett og slett...
Jeg tror det var på internettFørstemann skrek hele tiden, hun var en "skrikebaby", kan man vel kalle det. Jeg fikk høre at babyen skulle gråte, for å trene lungene.. godt kjent myte ser jeg
Men noe som var like dumt var tipset om å ta opp babyen hver gang hun gråt, for babyer skal aaaldri gråte, det førte til et barn som visste at bare du griner, kommer mamma og tar deg opp![]()
Har fått mange dumme råd, men heldigvis mange GODE råd også![]()
![]()
![]()
Det står du fritt til å gjøre.Jeg tar opp babyen hver gang hun gråter.
De første 3mnd bærte jeg henne hele tiden, gråt mye. Vipps så fikk jeg en fornøyd baby etter 3mnd. Nå gråter hun aldri. Men alle er forskjellig, heldigvis!Det står du fritt til å gjøre.
Ja, det er deDe første 3mnd bærte jeg henne hele tiden, gråt mye. Vipps så fikk jeg en fornøyd baby etter 3mnd. Nå gråter hun aldri. Men alle er forskjellig, heldigvis!
Samme rådet fikk jegVenn barnet til å ta flaske så fort som mulig. Så har du muligheten til å komme deg ut av huset litt av og til. . Ehh. . Her hadde jeg ventet på babyen i 9 mnd. . Var ikke min første tanke å løpe ut av huset da nei.. hun fikk aldri flaske og jeg ammet i 19 mnd .☺