De dumme kynnerene = sykemelding:/

Ville bare si at jeg var på NAV i dag og da så hun at NAV aldri overprøver legens eller jordmorens anbefaling om svangerskapspenger så om lege eller jordmor har søkt om det og arbeidsgiver skrive under så får man det innvilget:). Kjekt å vite:). Hun sa også at det er en mnd behandlingstid fra de har fått alle papirer de trenger. Det er viktig at arbeidsgiver leverer inn skjema med inntektsopplysninger. Det kan man hente på NAV om det trengs:).

Uff, det hørtes jo ikke noe godt ut!
Blir de bedre når du beveger deg, legger deg ned?
Det er jo ikke farlig med kynnere, så lenge de går over. Men det kan jo være vondt og ubehagelig for deg.
Håper det blir bedre etterhvert som dagene går og du har fått mer tid til avslapning. :)
Hvor langt er du på vei?
Er 22+4:)
De blir bedre når jeg stresser mindre, kjenner jeg har flere om jeg stresser med husarbeid å sånt.
Blir kanskje litt bedre når jeg ligger. Men jeg klarer jo ikke å ligge hele dagen:/ Men nå har jeg blitt flinkere til å ta noen 5 minutter innimellom før jeg fortsetter, å har hatt litt ferre da:)

Ville bare si at jeg var på NAV i dag og da så hun at NAV aldri overprøver legens eller jordmorens anbefaling om svangerskapspenger så om lege eller jordmor har søkt om det og arbeidsgiver skrive under så får man det innvilget:). Kjekt å vite:). Hun sa også at det er en mnd behandlingstid fra de har fått alle papirer de trenger. Det er viktig at arbeidsgiver leverer inn skjema med inntektsopplysninger. Det kan man hente på NAV om det trengs:).
Ja, fikk beskjed om det idag jeg og:)

Æsj mye kynnere/hard mage i dag,slitsomt. Hvertfall når man skal følge en aktiv 1åring. Blir en bare være hjemme og slappe av dag i dag:).

Back
Topp