Daydream sin vei mot baby <3

Det er rart med det. Jeg bodde med eksen i nesten ti år, men savner det ikke. Har det mye bedre nå :)

Vi får håpe at vi snart har familien vi drømmer om begge to :)


Du er på god vei da :)

Har enda et fjell jeg må bekjempe først.
 
Du er på god vei da :)

Har enda et fjell jeg må bekjempe først.
Veien kan plutselig bli laaang igjen, så føler jeg er på omkjøringa til veien, eller noe sånn.

Men etter det fjellet er du i gang :)
 
Veien kan plutselig bli laaang igjen, så føler jeg er på omkjøringa til veien, eller noe sånn.

Men etter det fjellet er du i gang :)

Ja, hvis jeg klarer det så
 
Jepp. Nådde første platå på 93,6kg ca. Nå er det et nytt platå på 91,4kg. Utrolig slitsomt.
Har du prata med legen din om Metformin?
Jeg går opp 10-13 kg om jeg slutter, og går de ned når jeg begynner igjen.
Så jeg har lovt meg selv å ikke slutte på dem. Eller, jeg må nok ta ei pause etterhvert. Men gruer meg alt.
 
Har du prata med legen din om Metformin?
Jeg går opp 10-13 kg om jeg slutter, og går de ned når jeg begynner igjen.
Så jeg har lovt meg selv å ikke slutte på dem. Eller, jeg må nok ta ei pause etterhvert. Men gruer meg alt.

Nei, har ikke det.
Har kun fått beskjed om å gå, trene og holde meg under 1800 kcal daglig
 
Nei, har ikke det.
Har kun fått beskjed om å gå, trene og holde meg under 1800 kcal daglig
Jeg ble satt på Metformin tidlig, for å gå ned. Det gjør at kroppen tisser ut sukkeret og at det ikke legger seg som kilo på kroppen.
Veldig bra for kroppen min :)
Jeg slutta på de da det gikk skeis med eksen, og da gikk jeg opp igjen mange kilo, men de forsvant da jeg tok de fast igjen og begynte å røre mer på meg :)
 
Jeg ble satt på Metformin tidlig, for å gå ned. Det gjør at kroppen tisser ut sukkeret og at det ikke legger seg som kilo på kroppen.
Veldig bra for kroppen min :)
Jeg slutta på de da det gikk skeis med eksen, og da gikk jeg opp igjen mange kilo, men de forsvant da jeg tok de fast igjen og begynte å røre mer på meg :)

Jeg kan jo høre, men jeg tviler på at jeg får lov. Har ikke noen medisinsk grunn for å starte på de
 
Jeg kan jo høre, men jeg tviler på at jeg får lov. Har ikke noen medisinsk grunn for å starte på de
Det er forska mye på PCOS og Metformin :) Så kan hende.
Men det var ernæringfysolog som satte meg på det i 2009.
 
Jeg klarer ikke vektmålet denne mnd :( Som er skikkelig kjipt :( Men jeg må bare fortsette.
2,5kg ned i løpet av Januar. Det er bedre enn ingenting. Jeg har 3,5kg igjen. 11 dager igjen av januar. Forhåpentligvis vil jeg kun ha 2,5kg igjen når Februar starter.
 
Jeg heier og heier jeg :)
Alt ned er jo bra, selv om målet forskyver på seg :)
 
Jeg klarer ikke vektmålet denne mnd :( Som er skikkelig kjipt :( Men jeg må bare fortsette.
2,5kg ned i løpet av Januar. Det er bedre enn ingenting. Jeg har 3,5kg igjen. 11 dager igjen av januar. Forhåpentligvis vil jeg kun ha 2,5kg igjen når Februar starter.
2,5 kg ned på tre uker er en kjempebra (og ikke minst sunn) vektnedgang! Med tanke på å holde kiloene av i fremtiden høres det helt perfekt ut synes jeg. Skjønner du synes det er kjipt da, men nå er det ikke lenge til du kan ringe inn. Heia heia :talk017
 
2,5 kg ned på tre uker er en kjempebra (og ikke minst sunn) vektnedgang! Med tanke på å holde kiloene av i fremtiden høres det helt perfekt ut synes jeg. Skjønner du synes det er kjipt da, men nå er det ikke lenge til du kan ringe inn. Heia heia :talk017

Ja, jeg vet det er den sunne måten å gjøre det på, men jeg er så klar for få en oppstartsdato.
 
Back
Topp