Daydream sin vei mot baby <3

Jeg hadde en periode for en del år siden da syklusen var helt på bærtur fordi jeg var (ganske) syk. Det var nok hormonell ubalanse som slo ut på syklusen. Jeg kunne da spotte sånn som du beskriver i mange uker i slengen. Ordentlig mens hadde jeg kanskje med 3 mnd mellomrom. Det finnes jo hundrevis av ting som kan påvirke hormonbalansen, og sannsynligheten for at det er noe alvorlig er veldlig liten. Det var det forsåvidt ikke hos meg heller, når jeg fikk ordnet opp i helsen og hormonene stabiliserte seg ble syklusen fin igjen :) Jeg ville sett det an litt jeg, du skal jo uansett ta blodprøver som jeg antar vurderer hormoner nå?

Ja, det kan jo være de er i ubalanse etter ferien.
Har tatt alle de blodprøvene jeg skal ta :)
Venter bare på svar :) Er veldig spent på AMH
 
Tok en test bare for å se. Var blenda. Men, det er jo uansett kjempe tidlig.
32cdd3af3b4bcdce5bb5bae39733ecd3.jpg
 
Tok en test bare for å se. Var blenda. Men, det er jo uansett kjempe tidlig.
32cdd3af3b4bcdce5bb5bae39733ecd3.jpg
 
upload_2018-10-16_16-31-38.png
 
Dette har vært litt av en helg og uke så langt.
På lørdag med sambo innlagt på sykehuset med en stygg infeksjon i foten. Han er nå på dag 4 med intravenøs antibiotika, harde smertestillende og ble operert søndag morgen :( De frykter spredning, så han måtte ta røntgen av lungene i dag..
Yeey..
Eneste fordelen med at han ikke er hjemme, er at det holder seg ryddig :p
Vektgangen går det dårlig med :( Jeg MÅ under 90 til 01/12, så må sette i gang. (er "bare" 5kg, men er ikke lett altså.)
 
Dette har vært litt av en helg og uke så langt.
På lørdag med sambo innlagt på sykehuset med en stygg infeksjon i foten. Han er nå på dag 4 med intravenøs antibiotika, harde smertestillende og ble operert søndag morgen :( De frykter spredning, så han måtte ta røntgen av lungene i dag..
Yeey..
Eneste fordelen med at han ikke er hjemme, er at det holder seg ryddig :p
Vektgangen går det dårlig med :( Jeg MÅ under 90 til 01/12, så må sette i gang. (er "bare" 5kg, men er ikke lett altså.)
Huffda, leit å høre... :(
Håper du klarer vektnedgangen!
 
Du klarer vektnedgangen, det er jeg sikker på! Men det betyr kanskje litt strammere regime enn det som er gøy :rolleyes:
 
Du klarer vektnedgangen, det er jeg sikker på! Men det betyr kanskje litt strammere regime enn det som er gøy :rolleyes:

Ja, det stemmer det :)
Må være streng med hva jeg putter i munnen
 
Hei :)

Det er veldig stille fra meg.
Jeg er bare i venteperioden frem til forsamtale og dermed så vet jeg ikke så mye enda.
Har ikke så mye å komme da føler jeg :)
Holder på med vektreduksjon mens jeg venter :)
Ellers er det ikke stort å fortelle.

Håper alle har det bra og får positive tester før jul! :)
 
Hei :)

Det er veldig stille fra meg.
Jeg er bare i venteperioden frem til forsamtale og dermed så vet jeg ikke så mye enda.
Har ikke så mye å komme da føler jeg :)
Holder på med vektreduksjon mens jeg venter :)
Ellers er det ikke stort å fortelle.

Håper alle har det bra og får positive tester før jul! :)
Koselig oppdatering. Hvordan går det med samboer? Og hva gjør du ifht vektnedgang?
 
Koselig oppdatering. Hvordan går det med samboer? Og hva gjør du ifht vektnedgang?

Det går bedre med ham :) De lurer på om det kan være noe kronisk i selve leddet, så er en del prøver som må tas :)
Jeg er veldig kjedelig når det gjelder vektnedgang.
Det går sakte men sikkert nedover.
Spise litt mindre og trene litt mer.
Hysteri og nekte meg masse, fungerer aldri. Ikke for meg. Da kommer sprekken innen ei uke.
 
Det går bedre med ham :) De lurer på om det kan være noe kronisk i selve leddet, så er en del prøver som må tas :)
Jeg er veldig kjedelig når det gjelder vektnedgang.
Det går sakte men sikkert nedover.
Spise litt mindre og trene litt mer.
Hysteri og nekte meg masse, fungerer aldri. Ikke for meg. Da kommer sprekken innen ei uke.

Har du hørt om C9 kuren til Forever living? Det er ingen slankekur, men en 9 dagers kickstart for å rense opp i kroppen og for å komme inn i gode vaner for måltider og aktivitet! Koster litt, men er virkelig verdt det! Heg har tatt den to ganger, ene gangen før forsøk ifjor høst! Ville sjekket det ut hvertfall☺️
 
Har du hørt om C9 kuren til Forever living? Det er ingen slankekur, men en 9 dagers kickstart for å rense opp i kroppen og for å komme inn i gode vaner for måltider og aktivitet! Koster litt, men er virkelig verdt det! Heg har tatt den to ganger, ene gangen før forsøk ifjor høst! Ville sjekket det ut hvertfall☺️

Har prøvd kurer før. Går ned, men dobbelt så mye opp etter jeg er ferdig :(
 
Det går bedre med ham :) De lurer på om det kan være noe kronisk i selve leddet, så er en del prøver som må tas :)
Jeg er veldig kjedelig når det gjelder vektnedgang.
Det går sakte men sikkert nedover.
Spise litt mindre og trene litt mer.
Hysteri og nekte meg masse, fungerer aldri. Ikke for meg. Da kommer sprekken innen ei uke.
Bedre å regulere litt etter litt ja :happy: huff, håper de finner ut av det.
 
Back
Topp