Dattern vår brant i sta!!!!

Lena Levegg

Forumet er livet
Hun lente seg over et kubbelys på stuebordet, og plutselig freser det og jeg ser bare flammene på ene siden av
hodet [:(][:(] Mannen min kaster seg over henne og slår hodet hennes (det var nok skumlest for henne) så det slukker
med en gang.. Tar henne over vasken på kjøkkenet og spyler håret, og det var veldig lite som var krøllete og svart, og
gudskjelov ikke noe på hodebunnen eller øret [:o] Det kunne gått så galt, aldri kubbelys på bordet mer gitt!!!!

Hun hadde vått hår siden hun hadde badet rett før.. så sikkert derfor bare litt av det ytterste ble svidd.. så jo
helt ille ut mens det brant!!!

Kjenner jeg blir skjelven når jeg skriver det, for i sta var jeg ganske rolig faktisk [8|]

skjedde meg også da jeg var liten.
måtte begynne på nytt å spare til lugg kan man si [8D]

haha, det går som oftest fint [:D]

ORIGINAL: alruto

Å,herlighet[:o]så bra at det gikk som det gikk..

Oi da hadde jeg fått panikk tror jeg..
Godt det gikk bra med henne og at det ikke ble noen store skader[:)]

Off! Fytti så skummelt! [&:] Bra det gikk bra i allefall! For en skremmende opplevelse for dere alle![&:]

Huff ja, altfor fort gjort.. !!!! Men godt man får en liten påminnelse uten at noe mer alvorlig skjer [&:]

å herregud. Tror jeg hadde fått panikk jeg! Fort gjort ja! Bra det gikk fint. Må ha vært forferdelig å se på

ORIGINAL: Baby~K~

skjedde meg også da jeg var liten.
måtte begynne på nytt å spare til lugg kan man si [8D]

haha, det går som oftest fint [:D]

Jeg må innrømme at jeg tenkte på håret hennes et par sekunder etter, helt til mannen min begynner å snakke om
hva som faktisk kunne skjedd [:-] at hudenkunnet bli svidd, og det aldri hadde grodd hår der mer..

huff, hva man skal tenke på, når man skal være glad det bare er håret liksom [:)]

Oi, skummelt! Bra det ikke gikk verre da.

Litt flaut er det at jeg gjorde det samme forrige uke[&o] Har kortkort pannelugg midt på nå.
Til mitt forsvar var det på verkstedet da, jeg fiklet med noen bittesmå safirer, og lente hodet borti loddeflammen.

ORIGINAL: Godhjerta

Å for en skrekkelig opplevelse.
Takk og pris det gikk så bra.

Og takk for at du forteller oss det, for det er virkelig noe å huske på.

En stor klapp på skulderen til mannen din, for den raske reaksjonen hans. [:D]

Ja greit å fortelle om hva man gjør "feil" også liksom.., så det er noe fornuftig å komme med innimellom[8D]

Har aldri sett han kjappere gitt.. men syntes han tok litt i siden han slo [:-], men ærlig talt vet jeg ikke helt hva
jeg selv ville gjort, klemt henne inntil buksa eller no???   viktigste er jo at det slukket med en gang!

åhhh herregud![:o][:o][:o][:o][:o][:o]
Godt det gikk bra da!
Stakkar lille Pernille....[&o]

Off, ekkelt, men godt det gikk bra!

Skjedde det samme med meg når jeg var liten, men eneste jeg husker var at min bror (som er 11 år eldre enn meg) slo meg i hodet med avisa[:D] Det slokna da!

å herregud stakkars alle dere da, full panikk [:(] også den redselen [X(]

super godt alt gikk så bra

ORIGINAL: |Mamma88|

Oii, så utrolig skummelt!! Så godt at det gikk så bra..

Ja, nytter ikke å ta på silkehandsker når man skal slukke brann.

Så en gang en guttunge på ca 3-4 år, som holdt på å bli kvalt av rosin. Moren reagerete kjapt, og stakk fingra ned i munnen på ungen (etter først å ha prøvd å dunke ryggen, holde ham over kneet). Og den dama hadde laaaaange negler (!) som hun klorte ham i halsen med. Men hun fikk jo opp rosinene (sammen med litt blod)
Man får tåle en trøkk, når alternativet er å bli alvorlig skadet eller død....

(men hva en mor skal ha med så lange negler, er utenfor min fatteevne - hun lærte forhåpentligvis da, at det kan lønne seg å ha kortere negler når man omgåes små barn  --  sier jeg som aldri har prøvd å ha lange negler)

Å herregud.. godt jeg har korte negler [:-]

Må nok begynne å forberede meg på at ting faktisk kan skje oss [&:] 

ORIGINAL: ¤Woolfmother¤

åhhh herregud![:o][:o][:o][:o][:o][:o]
Godt det gikk bra da!
Stakkar lille Pernille....[&o]

Ja hun syntes litt synd på seg selv, men hun hadde glemt det 20 min senere!
Fikk seg en ekstra dusj da, måtte jo få vasket vekk soten [:D] tror ikke det syntes i morgen når håret er tørt.

og det stinket i hele huset [8|] 

Back
Topp