Dattern vår brant i sta!!!!

ORIGINAL: Lena Levegg

ORIGINAL: ¤Woolfmother¤

åhhh herregud![:o][:o][:o][:o][:o][:o]
Godt det gikk bra da!
Stakkar lille Pernille....[&o]

Ja hun syntes litt synd på seg selv, men hun hadde glemt det 20 min senere!
Fikk seg en ekstra dusj da, måtte jo få vasket vekk soten [:D] tror ikke det syntes i morgen når håret er tørt.

og det stinket i hele huset [8|] 

bra det da!
Lukta blir jo borte[;)][:)]

Off, skumelt det der.. men bra det gikk så bra som det gjorde [:)]

Det samme skjedde med meg på julaften i fjord [X(] Snuppa mi bynnte å kulpa en del, så skule bare skynne meg å ta takk i gulpekluten som lå på andre siden av bordet.. La ikke merke til lys som sto rett foran meg før det hadde tatt fyrrr [:-] Det brant godt, fikk slokka det ganske fort av egen refleks !
Men håre så ikke ut med en gang, var en del som var svidd.. børsta det å da røs det masse løst hår på gulvet [8D] Men syntes ikke så godt siden jeg hadde farget håre for ikke så mange dagene før jul, mørkt hår jorde susen den jula [:)]

Nå er jeg ekstemt forsiktig når jeg er i nerheten av stearinlys ! [;)]

i min oppvekst har jeg greid å tenne på håret 6 ganger[8D] 4 av dem før jeg startet på skolen!! pyroman sier du??[8D]

ORIGINAL: |Mamma88|

Oii, så utrolig skummelt!! Så godt at det gikk så bra..

Hun lente seg over et kubbelys på stuebordet, og plutselig freser det og jeg ser bare flammene på ene siden av
hodet [:(][:(] Mannen min kaster seg over henne og slår hodet hennes (det var nok skumlest for henne) så det slukker
med en gang.. Tar henne over vasken på kjøkkenet og spyler håret, og det var veldig lite som var krøllete og svart, og
gudskjelov ikke noe på hodebunnen eller øret [:o] Det kunne gått så galt, aldri kubbelys på bordet mer gitt!!!!

Hun hadde vått hår siden hun hadde badet rett før.. så sikkert derfor bare litt av det ytterste ble svidd.. så jo
helt ille ut mens det brant!!!

Kjenner jeg blir skjelven når jeg skriver det, for i sta var jeg ganske rolig faktisk [8|]

Da jeg var liten var jeg ekstrem på å bøye meg over bordet....
Kan vel si det sånn at omtrent hver søndag brant mitt hår....
Lærte utrolig kjapt teknikken for å slokke det!
Har ingen skader eller traumer av det, hehe...

ORIGINAL: Godhjerta

Å for en skrekkelig opplevelse.
Takk og pris det gikk så bra.

Og takk for at du forteller oss det, for det er virkelig noe å huske på.

En stor klapp på skulderen til mannen din, for den raske reaksjonen hans. [:D]

Ja greit å fortelle om hva man gjør "feil" også liksom.., så det er noe fornuftig å komme med innimellom[8D]

Har aldri sett han kjappere gitt.. men syntes han tok litt i siden han slo [:-], men ærlig talt vet jeg ikke helt hva
jeg selv ville gjort, klemt henne inntil buksa eller no???   viktigste er jo at det slukket med en gang!

Du må lukke hånden rundt håret over der det brenner, og så bare dra ned noen ganger i full fart, evt flere ganger.
Hånden blir ikke brent, og håret slukker med en gang.

ORIGINAL: Nullenusken

ORIGINAL: Godhjerta

Å for en skrekkelig opplevelse.
Takk og pris det gikk så bra.

Og takk for at du forteller oss det, for det er virkelig noe å huske på.

En stor klapp på skulderen til mannen din, for den raske reaksjonen hans. [:D]

Ja greit å fortelle om hva man gjør "feil" også liksom.., så det er noe fornuftig å komme med innimellom[8D]

Har aldri sett han kjappere gitt.. men syntes han tok litt i siden han slo [:-], men ærlig talt vet jeg ikke helt hva
jeg selv ville gjort, klemt henne inntil buksa eller no???   viktigste er jo at det slukket med en gang!

Du må lukke hånden rundt håret over der det brenner, og så bare dra ned noen ganger i full fart, evt flere ganger.
Hånden blir ikke brent, og håret slukker med en gang.

Hahaha.. godt du har oppskriften [8D]
Men det kan faktisk hende hun også har lært å holde seg litt unna levende lys da [8|]

(selv om det er vårt ansvar å passe på[&:])

ORIGINAL: Snikesnuppa

Uff, FORT GJORT altså... noe så ekkelt. Men så godt at det gikk så bra! Og slik skjer jo så fort, så skjønner godt at du har den store skjelven nå... Flinke var dere som reagerte slik.

ORIGINAL: Snikesnuppa

Uff, FORT GJORT altså... noe så ekkelt. Men så godt at det gikk så bra! Og slik skjer jo så fort, så skjønner godt at du har den store skjelven nå... Flinke var dere som reagerte slik.

ORIGINAL: *LL*

Wææ[:o][:o]
Skjønner godt du er skjelven!
Bra at mannen din reagerte så raskt at dere fikk hindret at hun ble skadet.

Stakkars lille, og stakkars mamma/pappa! Godt det gikk så bra som det gjorde.

Back
Topp