Lykkelig84
Glad i forumet
Off,skummelt!!! Bra det gjikk godt:)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Lena Levegg
ORIGINAL: ¤Woolfmother¤
åhhh herregud![:o][:o][:o][:o][:o][:o]
Godt det gikk bra da!
Stakkar lille Pernille....[&o]
Ja hun syntes litt synd på seg selv, men hun hadde glemt det 20 min senere!
Fikk seg en ekstra dusj da, måtte jo få vasket vekk soten [:D] tror ikke det syntes i morgen når håret er tørt.
og det stinket i hele huset [8|]
Hun lente seg over et kubbelys på stuebordet, og plutselig freser det og jeg ser bare flammene på ene siden av
hodet [:(][:(] Mannen min kaster seg over henne og slår hodet hennes (det var nok skumlest for henne) så det slukker
med en gang.. Tar henne over vasken på kjøkkenet og spyler håret, og det var veldig lite som var krøllete og svart, og
gudskjelov ikke noe på hodebunnen eller øret [:o] Det kunne gått så galt, aldri kubbelys på bordet mer gitt!!!!
Hun hadde vått hår siden hun hadde badet rett før.. så sikkert derfor bare litt av det ytterste ble svidd.. så jo
helt ille ut mens det brant!!!
Kjenner jeg blir skjelven når jeg skriver det, for i sta var jeg ganske rolig faktisk [8|]
ORIGINAL: Godhjerta
Å for en skrekkelig opplevelse.
Takk og pris det gikk så bra.
Og takk for at du forteller oss det, for det er virkelig noe å huske på.
En stor klapp på skulderen til mannen din, for den raske reaksjonen hans. [:D]
Ja greit å fortelle om hva man gjør "feil" også liksom.., så det er noe fornuftig å komme med innimellom[8D]
Har aldri sett han kjappere gitt.. men syntes han tok litt i siden han slo [:-], men ærlig talt vet jeg ikke helt hva
jeg selv ville gjort, klemt henne inntil buksa eller no??? viktigste er jo at det slukket med en gang!
ORIGINAL: Nullenusken
ORIGINAL: Godhjerta
Å for en skrekkelig opplevelse.
Takk og pris det gikk så bra.
Og takk for at du forteller oss det, for det er virkelig noe å huske på.
En stor klapp på skulderen til mannen din, for den raske reaksjonen hans. [:D]
Ja greit å fortelle om hva man gjør "feil" også liksom.., så det er noe fornuftig å komme med innimellom[8D]
Har aldri sett han kjappere gitt.. men syntes han tok litt i siden han slo [:-], men ærlig talt vet jeg ikke helt hva
jeg selv ville gjort, klemt henne inntil buksa eller no??? viktigste er jo at det slukket med en gang!
Du må lukke hånden rundt håret over der det brenner, og så bare dra ned noen ganger i full fart, evt flere ganger.
Hånden blir ikke brent, og håret slukker med en gang.
ORIGINAL: *LL*
Wææ[:o][:o]
Skjønner godt du er skjelven!
Bra at mannen din reagerte så raskt at dere fikk hindret at hun ble skadet.
ORIGINAL: |Mamma88|
Oii, så utrolig skummelt!! Så godt at det gikk så bra..