Datt ned trappa i dag..

Amber

Glad i forumet
Novemberlykke 2015
Datt ned trappa i dag, en halv etasje ca. Heldigvis fungerer morsinstinktet allerede, og jeg tok i mot med ankel, hofte og lår for det meste. Svimla noe ekstremt, og mista hørselen på ene øret (midlertidig) rett etterpå. Det er nå fire timer siden, og jeg har fortsatt en del smerter i området rundt livmoren, men ingen blødning. Har prøvd å få kontakt med legevakten, men der er det lang kø i telefonen på en fredagskveld. Blir så klart bekymra, men regner med smertene kommer mer av sjokket enn av at det har skjedd skade. Ankelen er det verre med :p Ville allikevel gjerne hørt om det er noe jeg bør sjekke, men orker ikke å sitte på legevakten i 7 timer for så å eventuelt bare bli sendt hjem.

Ajaj, høres ikke godt ut nei - får håpe du kommer igjennom på telefonen snart!

Sitter fortsatt i kø.. Kjenner jeg vil uansett få sett på ankelen, for jeg er redd det røk noen leddbånd.
Jeeez, det er så typisk at sånt skjer en fredag og :/ kan jo være en idé å dra ned for å få dem til å se på ankelen - tar nok like lang tid som å sitte med dem på telefonen sånn som det går nå? Og så kan du få sjekket resten og.

Jeeez, det er så typisk at sånt skjer en fredag og :/ kan jo være en idé å dra ned for å få dem til å se på ankelen - tar nok like lang tid som å sitte med dem på telefonen sånn som det går nå? Og så kan du få sjekket resten og.

Kom endelig gjennom. Fikk beskjed om at det mest sannsynlig går greit, men de vil ha meg ned til en vurdering hos sykepleier i hvert fall. Tror det er greit for å roe meg litt også. :)

Kom endelig gjennom. Fikk beskjed om at det mest sannsynlig går greit, men de vil ha meg ned til en vurdering hos sykepleier i hvert fall. Tror det er greit for å roe meg litt også. :)
Så bra du fikk snakket med dem og får komme inn - krysser fingre for at alt er ok :)

Åååh uff stakars det hørtes ikke noe godt ut :o
Lykke til hos lege vakten å håper alt får bra med deg p den lille <3

Det har nok gått bra tenker jeg!! Den lille ligger heldigvis enda godt beskyttet inni der :) å det ser du nok på ul :) deilig å få sett den lille da ❤️ du får ha masse god bedring med foten og alt! Å opptater gjerne etter ul :)

Det har nok gått bra tenker jeg!! Den lille ligger heldigvis enda godt beskyttet inni der :) å det ser du nok på ul :) deilig å få sett den lille da ❤️ du får ha masse god bedring med foten og alt! Å opptater gjerne etter ul :)

Kom nettopp hjem nå, tar sin tid på legevakt. Ble ikke ultralyd allikevel :( jeg trenger virkelig livstegn snart, så ble lei meg av det. Men de hadde ikke noen som kunne ta det nå, og Ullevål mente det ikke hastet nok (som da egentlig er betryggende). Forstuet ankel og litt forslått ellers, men jeg passa visst godt på magen i fallet :) rulla meg sammen som en ball for å passe på rett og slett. Utrolig hvordan kroppen fungerer altså. De mente stikkingen kunne være nerver. Hadde jeg hatt barn fra før hadde de sendt meg rett på sykehuset sa de, men det er visst vanlig å være litt vel bekymra med første :p

Huff da:( god bedring!

Trøst deg med at de små er godt beskyttet inni der, og det hørtes ut som du beskyttet den enda bedre i fallet også! Kjedelig med forstuet ankel, da! Heldigvis ikke sååå lenge til OUL og mer livstegn ;)

Back
Topp