Datoer for IKM

lykke til med testing alle sammen :D

♡♡Termin 01.03.2015♡♡
 
Hadde ikm igår, men ingen tr og negativ test hos legen idag :/ Så får se om det ikke blir en cb digital på onsdag så sant tanta ikke har meldt sin ankomst :)

♥Lille prinsen 17/4-14♥
 
1-2 Juli venter jeg mens. Fikke åpnet mine tette eggledere 13.6.14 og hadde eggløsning like etter, så jeg håper vi har truffet på første forsøk:smiley-bounce016
 
Hmfr.......syklusen blir bare værre og værre her. Tr 4/6 og i går kom den jaggu igjen. Satser på at nr 2 kommer før storebroren blir 4 år ihvertfall da. (Høsten 2015) Lykke til videre dere andre:)
 
IKM 14 juli sånn ca.


Mamma til Novembergutt -12, prøver oss på nr 2
 
Ikm 30 juni, pos. Test idag ❤️ hadde bursdag igår så det var litt av en gave ❤️ har kjent murringer i ei uke allerede, og humørsvingningene er på plass


Sent from my iPhone using BV Forum
 
torsdag 3 juli,svak strek i dag:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Ikm 8.juli.........
 
Hvorfor er det IKM tråd på et terminforum? Trodde greia var å skille prøveforum fra gravidforum?
 
Ikm i dag og ser ut til at tr har kommet:-(

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Hvorfor er det IKM tråd på et terminforum? Trodde greia var å skille prøveforum fra gravidforum?
IKM står vel for ikke kommende mens, og det er litt artig å se når andre har den dagen, så man kan oppdatere på om mens faktisk kom eller ikke. Er jo en spennende dag for alle som er her det... Forumet for hver mnd er jo først for alle som ønsker å komme hit(de startes jo opp lenge før alle har fått positive tester), deretter går den naturlig over til å være for alle det klaffet for :)
 
Ikm idag og testene er enda klarere ImageUploadedByBV Forum1404122024.535503.jpg <3


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp