Dataspil

Har ikke tenkt over dette med varsling på mobilen, sikkert fordi jeg i hovedsak sitter på mac. Bra du kom over det igjen. Hvis ikke hadde du evt. fått pm. ;) Sjekket nå, hadde bestilt fra cdon.com 28. juli. Er redd en evt. e-post fra dem har havnet i søppelposten og deretter blitt slettet, så får se om ikke jeg etterspør bestillinga i morgen, nei - i dag om noen timer. :)
Fant ut at jeg lettere kan følge med hvis jeg trykker meg inn på poster hvor jeg har deltatt - ordner seg ^^

Ja, du får si hva de svarer!! Du kan jo være blant de heldige som får til riktig tid da :)

Jeg har aldri spillt pc-spill, men helt ok at andre kvinner uansett alder spiller. Ikke så vanlig da, kjenner kun to kvinner som spiller...
Ikke alle kan ha samne hobby ;)

Aldri spilt noe annet enn kabal på data. Og syns helt ærlig det er litt sært å spille dataspill som voksen, uavhengig om man er mann eller kvinne.

Jeg spilte WoW før, men ble lei etter hvert. Har prøvd et par ganger, men det er ikke det samme.
Om voksne folk har spill som hobby ser jeg ikke hva problemet skulle være med det, så lenge det ikke går utover familien. Som ved enhver hobby.

Det er det jeg tenker også, at man må få ha hvilken hobby man vil bare det ikke går ut over familien. Men spiller man tv-/pcspill, så virker det nesten som folk tror man sitter å spiller den tiden man er våken og lar barn og hus leve sitt eget liv. Mens holder man på med aktive hobbyer, som gjør at man faktisk er nødt til å ut av huset og er borte fra ungene, så er det greit liksom.

Spiller wow selv. Sånn et par-tre kvelder i uka om jeg orker. Deler konto med samboeren :p Men har ikke noe problem med å droppe det en stund heller og spiller kun når sønnen vår sover. Det gjelder oss begge! Syns ikke det er noe mer rart at damer spiller, enn alt annet man gjør..

Spiller litt wow innimellom. Men raider ikke lenger da. Ikke fått kjøpt Legion enda, men den kommer nok etterhvert! Men blir nok bare casual spilling. Mannen er lei av wow, han spilte i mange år, og raidet i flere år, men vi begge sluttet med det i fjor. Jeg orket ikke seriøsiteten lenger, og at folk er avhengig av min tid. Da stresser jeg :P Så nå spiller jeg bare innimellom.

Spilte CS før når jeg var yngre også.

Jeg har aldri spillt pc-spill, men helt ok at andre kvinner uansett alder spiller. Ikke så vanlig da, kjenner kun to kvinner som spiller...
Ikke alle kan ha samne hobby ;)

Kan jo være flere uten at du vet om det :-D Jeg er vertfall ikke den som roper ut til familie, venner og bekjente at jeg spiller. Da jeg føler det blir sett en del ned på når man bruker tid på å spille. Så er ikke mange i den virkelige verden rundt meg som vet det.

Kan jo være flere uten at du vet om det :-D Jeg er vertfall ikke den som roper ut til familie, venner og bekjente at jeg spiller. Da jeg føler det blir sett en del ned på når man bruker tid på å spille. Så er ikke mange i den virkelige verden rundt meg som vet det.

Samme her :P

Jeg deler det heller ikke uten at det kommer opp, for mange ser ned på oss som spiller, men når det kommer til stykket er det faktisk mange som gjør det. Men fleste i familien vet det da.
Men de som er verst til å dømme er de som sitter halve dagen å spiller Candycrush.

Spiller WoW enda, mannen og. Dette er min superstore guilty pleasure :p Har spilt omtrent fra starten.

Regner med det blir mindre spilling når vi får et barn i juni neste år, men frem til da får vi kose oss det vi kan i Karazhan :D

Er vel ikkje så rart at vår generasjon 25-35 spiller dataspill/ps/xbox, vi er har jo vokst opp med dette og intr følger ofte med inn i voksenlivet ;) selv spiller jeg ikkje noe data spill men hender meg å mannen spiller gta og crash team racing, syns d er kjempe gøy når vi har sånne perioder ;)

Er vel ikkje så rart at vår generasjon 25-35 spiller dataspill/ps/xbox, vi er har jo vokst opp med dette og intr følger ofte med inn i voksenlivet ;) selv spiller jeg ikkje noe data spill men hender meg å mannen spiller gta og crash team racing, syns d er kjempe gøy når vi har sånne perioder ;)

Nei, det er nettopp dette. Blir litt sånn som om man skulle slutte å bruke smarttelefon, nettbrett og pc for at man er blitt voksen på en måte. Alle disse tingene er kommet for å bli og man slutter ikke bruke ting når man først har begynt, bare for at man passerte 18-20 år

Spiller WoW enda, mannen og. Dette er min superstore guilty pleasure :p Har spilt omtrent fra starten.

Regner med det blir mindre spilling når vi får et barn i juni neste år, men frem til da får vi kose oss det vi kan i Karazhan :D
Fort gjort ja. Jeg tenker i fremtiden jeg skal kjøpe en ordentlig god gamerpc og installere wow tilbake :p Men ikke penger til det nå og unga krever jammen mye når de blir eldre. Skal jo både hit og dit om dagene :p

Back
Topp