Dataspil

Krokopoko

Glad i forumet
Spiller du eller har spilt dataspill tidligere?

Synes du det rart når kvinner over noen alder spiller dataspil?

Næ, man har da lov å ha interesser? Syns det er gøy å spille når man har tid. Spilte gjennom warcraft 3 og frozen throne-campainene i sommer etter å ha sett warcraftfilmen på kino :p liker fantasy da, så går vel på det. Liker eventyrspill, som harry potter, rayman og crash bandicoot. Og sims i perioder :p men tror fint jeg kunne likt voksnere og mer avanserte spill om jeg hadde prøvd å spille dem.

Syns ikke d er rart at noen, uansett alder, spiller dataspill! At d skal være rarere for kvinner enn menn synes jeg også er et litt kunstig skille... jeg spiller ikke data selv, men kjenner både menn og kvinner på min alder som gjør d... selv går d mest i TV-spill, little big planet og worms nå for tiden! :)

Jeg har ikke spilt på hundre år og jeg tørr ikke prøve fordi jeg blir hekta på både det og serier med engang, og det har jeg ikke tid til :p sims er jo nummer 1 da!!

Blir veldig sjeldent, men hender jeg slår til med eso, skyrim, sims, the longest journey, gta eller guild wars 2. Syns ikke det er rart. Syns igrunnen man får mer ut av det enn å glane på tv, noe som ofte er alternativet. :p

Jeg spilte WoW fra 2006 til 2015. Kunne fortsatt spilt nå, men helt ærlig så klarer jeg ikke å spille noen ting "casual". Det er alt eller ingenting for meg. Jeg er superseriøs, så det blir vanskelig å kombinere med unger. Jeg orker ikke :p
Spiller litt sims innimellom, men det blir lite.

Spilte wow før. Tiden strakk ikke til :p
Syns ikke det er rart ;)

Spilte World of Warcraft tidligere, men føler ikke jeg har nok tid til å spille det nå med nr 2 på vei.
Spiller litt andre, mindre tidskrevende spill nå istedet. Type Diablo 3, Fable 3, Kingdom Hearts, Ratchet & Clank. Spill man lett kan sette på pause hvis man må liksom ;)
Hadde stussa litt hvis mormora mi på 75 hadde spilt sånne spill, men for all del, alle får lov liksom :p

Spilte The sims før, nå spiller jeg det en sjelden gang. Føler at tiden går fra meg når jeg spiller dataspill, så sjeldent jeg vil spille:p

Spiller WoW enda jeg.... :P men jeg begrenser det til når vesla sover. Er enda student da så har fortsatt muligheten, men blir nok mindre mot eksamner. Og våkner ho om natta og jeg er midt oppi noe hopper jeg opp av stolen så mannen skvetter :hilarious: Spiller mye annet og men går fortsatt mest i wow.. er nok liiiitt avhengig desverre. Ny expansion så masse å gjøre.

Uansett hva jeg spiller da så er mini prioritet :happy:

Spiller WoW enda jeg.... :P men jeg begrenser det til når vesla sover. Er enda student da så har fortsatt muligheten, men blir nok mindre mot eksamner. Og våkner ho om natta og jeg er midt oppi noe hopper jeg opp av stolen så mannen skvetter :hilarious: Spiller mye annet og men går fortsatt mest i wow.. er nok liiiitt avhengig desverre. Ny expansion så masse å gjøre.

Uansett hva jeg spiller da så er mini prioritet :happy:

Her og :)
Ikke avhengig da, og spiller som regel kun på kvelden når lillemor sover. Men føler at det er så mange muligheter etter at Legion kom at jeg blir overveldet, så det ligger nok litt der.

Spiller Sims3 innimellom. Har prøvd meg på Rift, Starwars og Warhammer også.
Føler ikke alltid at det er stuerent å spille dataspill. Folk synes det er helt greit å være ute på kvelden for å spille fotball eller annen trening, eller syforening e.l. Men når min mann prioriterer å bruke penger på ting til data så er han rar. Folk forstår ikke at han kan kjøpe en ny data til spilling. Må liksom være andre bruksområder og. Men helt innafor å kjøpe seg ny rifle e.l.

Spiller World of Warcraft og League of Legends, men bare når babyen sover. Har spilt Diablo 3, Minecraft og mange andre spill. Spiller også tv-spill, The Legend of Zelda er favoritten der.

Spiller wow casual i dag og er med i en av de beste guildene i EU :)

Har tidligere spilt andre MMO's, men wow er nok min kopp te :)
Jeg er 35 btw og kjenner mange kvinner som spiller.

Har spilt endel the sims 2, 3 og 4. men nå er pc-en min så dårlig at spillet bare stopper :'(

syns kanskje at en kvinne på 26 burde ha 'bedre' ting å gjøre på enn å spille the sims 4, men jeg liker det, så da spiller jeg ;)

men nå har jeg heller ikke mye tid til overs lenger.. så blir nok leeenge til neste gang jeg spiller, hvis det blir noe neste gang!?

Spiller sims4 når jeg orker.. stesønnen syns det er råkult at stemoren hans spiller sims4, og han syns det er morsommere og se på mens jeg spiller det, enn å spille det selv:p Han elsker å se husene jeg bygger meg, og får masse inspirasjon fra meg:)

Back
Topp