Data bruk i hjemmet

Ingen regler enda :p

Barna bruker kun ipad annen hver helg da dem er hos pappa'n !
Her hjemme har vi ikke data..bruker kun telefon:) så hender dem bruker den til å sende noen snap med..Ellers går det nesten 2 uker mellom hver gang ;)

Har ikke vært behov for å sette grenser. Her finner de frem når de har lysten.

Har ingen faste regler, men sier ifra at nå har du sett nok på Tv eller nettbrett :-) Så da må hun finne på noe annet :-)

Er ganske kjekt. Om foreldrene vil ha tak i barna sine får de ringe meg. Syntes ikke ungene skal drive med mobilen når de har besøk eller er på besøk.
Det er helt genialt:) må bare lære meg det selv først:)

Akkurat den problemstillingen har jeg ikke vært borti, for her vi bor bor det ingen gutter på L sin alder. Så om han har besøk så kan ikke besøket bare gå hjem om du skjønner. Hender jeg lar dem på spille tvspill, men da med begrenset tid også får de finne på noe annet før og etter.
Ja ok! Nei, det er litt irriterende egentlig. Har merka med et par av kompisene faktisk, at dem heller går inn til dem enn inn til oss, og mistenker at det har med spillinga å gjøre. Kan til og med sende han ut for å invitere med seg en av kompisene UT men da hender det at han heller blir invitert med inn.

Ja ok! Nei, det er litt irriterende egentlig. Har merka med et par av kompisene faktisk, at dem heller går inn til dem enn inn til oss, og mistenker at det har med spillinga å gjøre. Kan til og med sende han ut for å invitere med seg en av kompisene UT men da hender det at han heller blir invitert med inn.
Det er kjipt at de blir heller inne en ute..

Da kanskje du kan ta deg en prat med foreldrene der?

Back
Topp